بازدید 5114

برخورد خونین خودرو با جمعیت در ویسکانسین آمریکا

بر اثر برخورد یک خودرو با جمعیت شرکت کننده در یک رژه تعطیلات در ایالت ویسکانسین آمریکا، تاکنون یک نفر کشته و ۲۰ تن زخمی شده اند.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 22 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از رویترز، یک خودرو روز یکشنبه جمعیت شرکت کننده در یک رژه تعطیلات در واکیشا در ایالت ویسکانسین آمریکا را درو کرد و تاکنون دست کم یک کشته و ۲۰ زخمی بر جا گذاشت.

رئیس پلیس واکیشا گفت‏، ۱۱ بزرگسال و ۱۲ کودک از محل حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز روشن نیست آیا حادثه ویسکانسین اقدامی تروریستی است یا خیر.

در یک ویدئو منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی می‌توان یک خودروی اس یو وی (SUV) را مشاهده کرد که ظاهرا از پشت به راهپیمایان اصابت کرد. در یک فیلم دیگر، پلیس به سمت همان خودرو در حالی که راننده اش به موانع خیابانی می‌کوبد، شلیک می‌کند.

عکس‌ها و فیلم‌های این حادثه که در توئیتر منتشر شد، خودرو‌های پلیس و آمبولانس‌ها را نشان می‌دهد که بعد از حادثه در خیابانی تجمع کرده اند که با شمار زیادی چراغ کریسمس تزیین شده است. این حادثه اندکی قبل از ۵ بعد از ظهر رخ داد.

پلیس در محل حادثه برخورد خودرو در مرکز واکیشا در ویسکانسین از مردم خواست پناه بگیرند. همچنین؛ مقامات دانشگاه کارول در واکیشا گفتند، پلیس بعد از حادثه برخورد خودرو مقررات کنترل آمد و شد برقرار کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار