بازدید 6323

اخاذی با نقشه گنج خیالی

کد خبر: ۱۰۸۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ 15 November 2021

پیشنهاد ازدواج به همراه نقشه گنج ترفندی بود که پسر جوان برای اغفال و اخاذی از دختر نوجوان به کار برد.

به گزارش ایران، دختر 17 ساله‌ای چند روز قبل قدم به اداره پلیس گذاشت و از پسر جوانی به اتهام اغفال و اخاذی شکایت کرد. دختر نوجوان گفت: چند ماه قبل در اینستاگرام با پسر 19 ساله‌ای آشنا شدم. ارشا از همان روزهای اول به من ابراز علاقه کرد و خیلی زود پیشنهاد ازدواج داد.

من هم که از او خوشم آمده بود با این پیشنهاد موافقت کردم. در یکی از همین روزها او موضوع وسوسه برانگیزی را مطرح کرد. او گفت فردی را می‌شناسد که نقشه گنج می‌فروشد و یکی از دوستانش از او نقشه گنج خریده و کلی عتیقه پیدا کرده و پولدار شده است.

او ادامه داد: حتی ارشا به من گفت برای نقشه گنج باید 100 میلیون تومان پول پرداخت کند اما توانسته فروشنده را به مبلغ کمتری راضی کند و حالا هم برای خرید نقشه نیاز به کمک من دارد. من هم به تصور اینکه زندگی مان تغییر خواهد کرد طلاهایم را به او دادم بعد هم یک روز مرا به بهانه برداشتن وسایل گنج یاب به خانه‌اش کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. ارشا از من عکس و فیلم سیاه تهیه و تهدید کرد که اگر به کسی حرفی بزنم آنها را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

از ترس آبرو و جانم از این موضوع به کسی حرفی نزدم اما چند روز بعد باز تهدیدهای ارشا شروع شد، او از من پول می‌خواست. برای دومین بار به خواسته ارشا تن دادم اما او دست بردار نبود و من در نهایت با تعریف این ماجرا به خواهرم، تصمیم گرفتم که پلیس را در جریان بگذارم.

با شکایت دختر نوجوان، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در ادامه پسر شرور بازداشت شد. ارشا به جرم خود اعتراف کرد و گفت: به خاطر سرقت به زندان افتاده اما با سند آزاد شده بودم. به همین دلیل نیاز به پول داشتم تا رد مال بدهم و رضایت شاکی‌ها را بگیرم. وقتی با این دختر آشنا و متوجه شدم وضع مالی خوبی دارد و از طرفی دختر ساده‌ای است تصمیم به اخاذی و اغفال او گرفتم.با اعتراف پسر جوان، او در اختیار پلیس قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل