بازدید 20447

آماده سازی آرامستان برای زلزله احتمالی پایتخت

معاون شهردار تهران گفت: زمینی ۳۰۰ هکتاری تهیه شده برای آماده سازی آن نیز اعتبارات لازم پیش بینی شده است. برای زمان‌های بحران نیز در اطراف تهران زمین‌ها را گرفته ایم که درحال آماده سازی هستیم که خدای‌ناخواسته اگر زلزله‌ای آمد و اتفاقی افتاد، دفن به سرعت انجام شود و جسد‌ها زمین نماند که باعث بیماری شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 12 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ معاون خدمات شهری شهرداری از آماده سازی آرامستانی در بخش جنوبی تهران خبر داد.

 جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهردارتهران از آماده سازی زمینی ۱۳ هکتاری دربخش جنوبی پایتخت برای دفن درزمان‌های بحران مانند زلزله خبرمی دهد.

زمینی ۳۰۰ هکتاری تهیه شده برای آماده سازی آن نیز اعتبارات لازم پیش بینی شده است. برای زمان‌های بحران نیز در اطراف تهران زمین‌ها را گرفته ایم که درحال آماده سازی هستیم که خدای‌ناخواسته اگر زلزله‌ای آمد و اتفاقی افتاد، دفن به سرعت انجام شود و جسد‌ها زمین نماند که باعث بیماری شود.

یکی از زمین‌ها که مساحتش ۱۳ هکتار است و سندش هم به نام شهرداری شده در جنوب شهر، طرف جاده‌ی قم واقع شده است.

در بحث آرامستان‌ها باید بدانیم که استاندار‌های ما با استاندار‌های غربی متفاوت است، جایگاه آن در فرهنگ ما یک جای دیگر است. بعضی‌ها می‌آیند می‌گویند چرا مثلا شهدای گمنام را می‌آورید در شهر دفن می‌کنید و این درحالی است که مابا این فرهنگ نزدیکی و انس داریم، یک گوشه‌ای از زندگی ما است و ما اصلا نمی‌توانیم که آن‌ها را فراموش کنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۳
عجب ! عجب به فکر مردم هستید !!!! فقط قبر !!!!
خوش خبر باشيد
واقعا اشک تو چشم آدم جمع میشه از این کوه اندیشه و فراست.
درحال آماده سازی هستن که خدای‌ناخواسته اگر زلزله‌ای آمد و اتفاقی افتاد، دفن به سرعت انجام شود و جسد‌ها زمین نماند. واقعا فکرشون نابه. اصلا مهم نیست زیر آوار بمیرن. فقط دفن شن بنده خدا ها زودتر.
یه پیشنهاد: چند هزار نقر از حوزه با حقوق بالا و خانه سازمانی استخدام کنید که نماز میت بخونن یوقت بی نماز دفن نشن بنده های خدا.
خوبه آماده باش باشین. که زود سریع دفن کنید.
واقعا متاسفم که این چنین مسئولینی در راس امور هستند؛ اون هزینه را خرج بهبود مناطق مسکونی بکنید خیلی بهتره
هرجای دنیا بگی به جای فکر کردن و تمهید اندبشیدن برای زنده ها در موقع بحران، دارن این کارها رو برای مرده ها انجام میدن، اول حسابی بهمون میخندن، بعد به جای پناهندگی پذیرش تیمارستان رو بهمون میدن...
ممنون که به فکر مرده هایمان هستین.فقط اگر امکانش بود به فکر نوسازی و مستحکم سازی بناها هم باشید تا کمتر بمیریم.خدایا حیف این مسئولین نیست لطفا ببر پیش خودت
دستتون درد نکنه که برامون قبر تدارک دیدین!
این پولا رو خرج زندگی مردم کنید
دستشون در نکنه واقعا"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بجای آمادگی جهت امدادرسانی و کاهش کشته شده ها ......................................... به فکر آرامستانها هستند!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا دست خوش به این مدیریت! آماده سازی قبرستون برای زلزله! خدای نکرده یه موقع ساختمان سازی یا شهرسازیتون رو استانداردسازی نکنین که ما راضی به زحمتتون نیستیم!
خوب پيشرفت كرديم
آينده نگري خيلي خوبه، دمتون گرم
دمشون گرم يه جا پيش بيني كردن
تنها کاری که مسئولین برای بحران ها انجام می دهند، حذف صورت مسئله است
خدا لعنتتون بکنه با این خبر
خيلي هم خوب !ولي براي مجروحان و زنده ها و آينده آنها و شهر زلزله زده چه فكري كرده ايد؟!هنوز شهرهاي كوچكي كه سالها قبل در آنها زلزله آمده درگير بازسازي هستند براي شهر بزرگ تهران چه طرحي داريد؟اصلا طرحي داريد؟!
داخل شهر جای دفن مردگان و شهدا نیست. جزو فرهنگ ما هم نیست. به زور به خورد ما ندهید. حرف خود را از دهان دیگران نزنید. شهدا محترم اند ولی هر کاری جایی دارد.
مدیریت فوری و انقلابی برای زلزله تهران...!!!
شایدم هم با توجه به گرانی ها و بیکاری فزاینده برای شورش های پیش بینی نشده.
بهتر نیست به جای ساخت قبرستان اعتبار لازم برای ایمن سازی منازل مسکونی در مقابل زلزله در نظر گرفته شود؟
تبریک میگوییم که برای موارد بحران برای مردم قبرستان درست کردید در این کار واقعا استادید خجالت هم که اصلا نمی‌کشید
شما که اینقدر مشتاق مرگ مردم هستید و فقط برای مرگ مردم و نه زندگیشون تلاش می کند پس چرا تشویق به زاد و ولد می کنید؟
بهترین و عقلانی ترین و کم هزینه ترین راه و دارای درآمد میلیونی از هر نفر
مشکل مملکت فرار مغزها نیست ماندن این عزیزان است
به زنده ها اهمیت بدید .
درصورت وقوع زلزله ای که قراره تو تهران بیاد که خداکنه هرگزنیاد دیگر هیچ ارامستانی جوابگونخواهدبود
اگر غارتگران بیت المال به مصادره اموال و اعدام محکوم شوند ؛ زلزله هم نمیاد
سلام خاکر بر سر مملکتی که بجای اینکه راه و روش و سیتسمی ایجاد کند تا مرگ و میر کمتر بشود به فکر مرده هیا است که هنوز نمرده اند و با بی کفایتی و بی عرضه گی و حماقت همین سران می میرند
فقط به فکر مرگ هستند
تمام فکر و ذکرتون برای مردن و مرده هاست و زنده ها هیچ ارزشی برای شما ندارن !!
مسئولین مرده پرست
همش مرگ یه ذزه هم برای زنده ماندن افراد تلاش کنیم]البته اینم لازمه
شما اگر بودجه کشور و مردم این سرزمین را داری صرف می‌کنی ، صرف کن برای زندگی بهتر، زیست بهتر در امنیت بهتر برای هر تن آن جامعه .
قبر درست میکنید برای زمانی که میخواهد زلزله بیاید . این هزینه ۳۰۰ هکتار زمین و صرف ایمنی ساختمانهای شهر کنید . صرف ساخت سازه های مقاوم کنید .
نه این که یه قبر بزارید برای آدم های زنده موجود بعد بفرمایید که ما تمهید کردیم برایتان ،ما به فکر شما هستیم ، زودتر بمیرید که قبر کندیم با منت برایتان .
واقعا خجالت داره و باید شرم کنید از مردم ، . خجالت بکشید از این مردم بزرگوار
چقدر جالب بجای اینکه اول جلوگیری کنند از تلفات زلزله با ایمن سازی ساختمانها آخرش را دارند درست میکنند که جسدها بو نگیر تا اینها در ساختمانهای ضد زلزله شان با خیال راخت هوای خوب استشناق کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار