بازدید 17754

فردوسی‌پور طلسم شد!

کد خبر: ۱۰۸۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 11 November 2021

تیم فردوسی‌پور به چهارمین برد پیاپی خود دست یافت.

هفته پنجم رقابت‌های ششمین دوره جام حِرَف و مشاغل که با حضور 12 تیم به میزبانی مجموعه ورزشی غروی تهران صبح امروز پیگیری شد؛ در مهم‌ترین بازی هفته تیم رسانه ورزش که قهرمان دو دوره متوالی این تورنمنت بوده و صدرنشین رقابت‌های فصل جاری است، به مصاف تیم سردفتران رفت.

تیم رسانه ورزش که هدایت آن برعهده ادموند بزیک بوده و کاپیتانی تیم را عادل فردوسی‌پور عهده‌دار است، در سه بازی قبلی خود توانسته بود سه پیروزی متوالی به دست آورد و شاگردان بزیک به دنبال حفظ روند پیروزی‌های خود در مسیر رسیدن به سومین قهرمانی متوالی در این تورنمنت بودند.

عادل فردوسی‌پور برای دومین بازی متوالی با از دست دادن چند فرصت گلزنی، نتوانست به شمار گلهایش بیفزاید و همچنان 4 گله است اما رسانه ورزش با درخشش سعید خونیقی‌زاده و فرخ کیا توانست به برتری 2 بر 0 مقابل تیم سردفتران دست پیدا کند تا رسانه ورزش به روند پیروزی های خود ادامه بدهد.

 

با پیروزی امروز، شاگردان ادموند بزیک با 13 امتیاز همچنان صدرنشین جام حِرَف و مشاغل هستند و بخت اول در این تورنمنت به شمار می‌روند؛ تورنمنتی که به نام شهدای سلامت نامگذاری شده و از سوی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست