بازدید 12492
۹

قتل پدر و مادر در کوچه

کد خبر: ۱۰۸۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 09 November 2021

پسر معتاد به خاطر اختلاف با پدر و مادرش آنها را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.

به گزارش میزان، سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۲ دوشنبه وقوع دو قتل عمد در یکی از محلات شهر بوشهر به مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ اعلام شد و کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل با جسد غرق در خون زن و شوهر میانسالی در کوچه رو به رو شدند. با حضور در صحنه جرم مشاهده شد این زوج به‌وسیله چاقو به قتل رسیده و جسد خون آلود آنان در کوچه رها شده است.

کارآگاهان پلیس بوشهر در نخستین تحقیقات دریافتند قاتل پسر 38 ساله این زوج بوده که در کمتر از دو ساعت از وقوع قتل با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل شناسایی و دستگیر شد و با هماهنگی قضایی متهم را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

قاتل پس از روبه‌رو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به قتل پدر و مادرش اعتراف کرد.

سردار سوسنی گفت: قاتل به علت اعتیاد به هروئین و اختلاف خانوادگی با پدر و مادر خود درگیر شده و پس از مقاومت آنها به این جنایت هولناک دست زده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تمام کوجه بس کوچه های این کشور بوی اعتیاد و مواد مخدر میده
پناه بر ذات پاک خدا...این اخبار دل هر انسانی را به درد میآورد.واقع اعتیاد با جامعه چه میکند واگر کنترل نشود چه خواهد کرد.اگر اعتیاد خود معلول است و ریشه در فقر وبیکاری دارد چرا تلنگری به مسیولین زده نمیشود؟؟؟
چه کردین با ایرانمون چه کردین که فلاکت بیداد میکنه
توی خیابان ما چند برادر که یک مینی سوپری دارند همان را مکان پخش مواد مخدر کرده اند یکی دو بار هم مثلا نیروی انتظامی دستگیرشان کرده است ولی نه بازداشتی نه زندانی . دوبره بیشتر از قبل کارشان را توسعه داده اند هر دقیقه ماشینهایی می آیند و ازشان مواد میخرند و می برند و خانواده هایی را بدبخت می کنند جوانی که باید محرک چرخ توسعه کشور باشد توسط این چند برادر دارند نابود میشوند و با خود خانواده های شان را هم نابود می کنند ولی حالا از ضعف قانون است یا هر چیز دیگری اینها در شهر کم نیستند و اینکه بگویم چند باند نابود شدند چاره کار نیست چون قارچ وار باندهای دیگری سر بر می آورند و دارند تیشه به ریشه مردم و کشور میزنند
ولا تقل لهما اُفّ... خداوند در قرآن میفرماید به پدر و مادرتان حتی اُفّ هم نگویید. و خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!!!
اعتیاد ریشه در رژیم منحوس پهلوی داره، انتظار بر این بود که این ریشه خشکانده بشه، ولی با گسترش فساد، بیکاری، بی بندوباری، ...، مشکلاتمان رو به فزونی است.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
منحوس رو خوب اومدی
قارنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
واقعا درست گفتی یه کم اسفند برا خودت بریز چشم نخوری
والله کلیپی که مادیدیم مردم سر صحنه قاتل گرفته بودند وداشتند کتکش میزدند وهنوزخبری از پلیس نبود
حالا کدام کاراطلاعاتی انجام شده که نایجه ان دستگیری قاتل بوده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل