بازدید 13730
۵

شکست تیم ملی بسکتبال زنان ایران مقابل سوریه

تیم ملی بسکتبال زنان ایران حالا با قرار گرفتن در رده سوم باید منتظر دیدار با تیم دوم گروه B باشد. برنده این مسابقه راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد
کد خبر: ۱۰۸۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 09 November 2021

تیم ملی بسکتبال زنان ایران دوشنبه شب در دومین دیدار خود از رقابت‌های سطح ب کاپ آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی اردن، به مصاف تیم سوریه رفت و در نهایت بار دیگر با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ بازی را واگذار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، بانوان ایران با ترکیب معصومه اسماعیل‌زاده، ادنا عیسائیان، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و آناهیس خداوردیان این بازی را آغاز کردند.

ملی‌پوشان ایران کوارتر اول را با نتیجه ۲۲ بر ۱۳ واگذار کرده؛ پس از آن در کوارتر دوم نیز با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ شکست خورده و کوارتر سوم نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع تیم سوریه به پایان رسید اما در کوارتر چهارم این تیم ملی ایران بود که با نتیجه ۲۶ بر ۱۰ پیروزشد اما در نهایت در مجموع با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ شکست را پذیرا شد.

شکست تیم ملی بسکتبال زنان ایران مقابل سوریه

معصومه اسماعیل‌زاده و شیدا شجاعی با کارایی ۱۹ موثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل سوریه بوده و موفق به دبل-دبل شدند.

روز گذشته نیز تیم ملی بسکتبال زنان برابر لبنان با نتیجه ۶۶ بر ۶۴ شکست خورده بود.

۶ تیم در مسابقات دسته ب آسیا به میزبانی امان پایتخت اردن رقابت می‌کنند. این ۶تیم براساس رنکینگ جهانی به دو گروه تقسیم شده‌اند.

ایران، لبنان و سوریه در گروه A و تیم‌های اندونزی، اردن و قزاقستان در گروه B قرار دارند. قهرمان این دوره از رقابت‌ها به دسته A کاپ آسیا صعود خواهد کرد. 

تیم ملی بسکتبال زنان ایران حالا با قرار گرفتن در رده سوم باید منتظر دیدار با تیم دوم گروه B باشد. برنده این مسابقه راهی مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد. ملی‌پوشان امروز سه شنبه استراحت می کنند.

مسابقات دسته B کاپ آسیای زنان آسیا با حضور ۶ تیم و در ۲ گروه سه تیمی برگزار می‌شود. ایران با ۲ باخت در گروه A به عنوان تیم سوم کارش را تمام کرد و باید در مرحله بعدی مقابل تیم دوم گروه B پیکار داشته باشد. برنده این دیدار در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم نخست گروه A(سوریه) قرار خواهد گرفت. در سوی دیگر جدول هم تیم‌های دوم گروه A و سوم گروه B به مصاف هم خواهند رفت و سپس در دور نیمه‌نهایی برنده مسابقه مذکور حریف تیم سرگروه گروه B خواهد شد. بازی‌های گروه B هنوز به اتمام نرسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
چرا بسکتبالیست های سوریه بی حجاب هستند
مگه امثال حججی سر بریده نشدند تا حجاب رعایت بشه
پس چی شد
اون وری ها بی حجاب و لخت. و سبک بیان اینا گونی پیچ. توقع داشتین ببرن؟
یه عکس هم از تیم سوریه میزاشتید
تابناک جان عکس بازیکنان بسکتبال سوریه و لبنان را هم میگذاشتی تا مردم بهتر ببینند با چه کسانی بازی میکنند و بخاطرشون کلی شهید دادیم تا چادر از سرشان نیافتد...!
امثال حجی و و شهدای حرم رفتند تا این زنان تو آغوش داعشی ها جا نگیرند وگرنه سالیان سال است که بسیاری از زنان سوریه بی حجاب هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم