بازدید 8791

شکایت وکیل برای افشای راز مرگ موکل

کد خبر: ۱۰۸۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴ 09 November 2021

همزمان با شکایت یک وکیل دادگستری در رابطه با مرگ مشکوک موکلش، بازپرس جنایی دستور انجام تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده را صادر کرد.

به‌ گزارش ایران، چند روز قبل، راننده‌های عبوری در بزرگراه امام علی(ع) متوجه پیکر نیمه جان مرد جوانی در کنار بزرگراه شدند. بلافاصله موضوع به اورژانس و پلیس گزارش شد و مرد جوان به بیمارستان منتقل شد.

اما ساعاتی بعد به‌علت جراحات وارده وی تسلیم مرگ شد. وقتی موضوع مرگ مشکوک این مرد به بازپرس کشیک دادسرای شهرری اعلام شد جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان با شناسایی هویت وی به‌نام مهدی علت مرگ را صدمات ناشی از اصابت جسم سخت تشخیص دادند و با این احتمال که وی در سانحه رانندگی جان باخته جواز دفن او صادر شد.

با گذشت چند روز از مرگ این مرد روز گذشته یک وکیل دادگستری به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت رفت و خواهان رسیدگی به پرونده مرگ موکلش شد. او زمانی که در مقابل بازپرس حبیب‌الله صادقی قرار گرفت، گفت: تصور می‌کنم که مهدی به قتل رسیده و با صحنه‌سازی می‌خواهند مرگ او را یک حادثه نشان دهند. من احتمال می‌دهم موکلم را در خانه مورد ضرب و شتم قرار داده و بعد از آن بدن نیمه جانش را به آنجا منتقل کرده‌اند یا اینکه در یک تصادف ساختگی وی را به کام مرگ کشانده‌اند.

وکیل جوان در خصوص این ادعایش گفت: مهدی و همسرش با هم مشکل داشتند و بعد از این ماجرا همسر مهدی به خارج از کشور رفت. اما از آنجایی که مرگ او یک حادثه اعلام و متوجه شد پلیس در جست‌و‌جوی او نیست دوباره به ایران برگشت تا اموال موکلم را تصاحب کند.

با این شکایت، بازپرس حبیب الله صادقی دستور تحقیق از خانواده مهدی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی