بازدید 5491

افزایش توان کیفی ذخیره‌سازی کالاهای اساسی با آموزش 615 کارشناس آزمایشگاه

با هدف نگهداری مطوب کالاهای اساسی در انبارهای شرکت بازرگانی دولتی ایران، برای نخستین بار دوره‌ی آموزشی " اصول نگهداری خوب کالا در مراکز ذخیره‌سازی" به صورت الکترونیکی برای 615 نفر از کارشناسان، توسط دفتر بودجه، تشکیلات و آموزش و مرکز پژوهشهای غلات طراحی و به اجرا درآمد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 02 November 2021
افزایش توان کیفی ذخیره‌سازی کالاهای اساسی با آموزش 615 کارشناس آزمایشگاه
 
به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ جعفر خدابخشی، مدیرکل دفتر بودجه، تشکیلات و آموزش در این خصوص گفت: این دوره برای  615 نفر از کارشناسان آزمایشگاه طراحی و به اجرا درآمد که 333 نفر توانستند با موفقیت دوره را سپری کنند و گواهینامه مهارت بگیرند.
 
خدابخشی اضافه کرد: در این دوره شرکت کنندگان طی 20 ساعت مهارت‌های نگهداری کالاها در انبارها را فراگرفتند و در آزمون الکترونیکی که بر درگاه "سامانه جامع آموزش منابع انسانی" برگزار شد، شرکت کرده و به سوالات طراحی شده پاسخ دادند.
 
در این خصوص، حیدرعلی نصر، سرپرست مرکز پژوهشهای غلات نیز گفت: هدف از برگزاری این دوره تأمین حداقل شرایط و ضوابط کنترل کیفیت خوب در نگهداری گندم و کالاهای اساسی است به گونه‌ای که آسیب‌های فیزیکی و شیمیایی و میکروبی به کالاها وارد نشود و یا به حداقل برسد و ایمنی مصرف کننده تأمین شود.
 
وی افزود: مواد آموزشی این دوره، آشنا ساختن شرکت‌کنندگان با مفهوم انبار، انبارکردن و ذخیره‌سازی، انبارداری، شرایط نگهداری و ذخیره‌سازی کالا با اصول تعیین شده و از جنبه‌های کیفی و بهداشتی را شامل شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: محتوای آموزشی این دوره با رویکرد ارتقای سطح علمی و فنی کارشناسان مرتبط با نگهداری کالا در شرکت بازرگانی دولتی ایران و برای تمامی کارکنان آزمایشگاه ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها و متخصصین مرکز پژوهشهای غلات به صورت کاربردی و با تأیید کمیته‌ی فنی این مرکز طراحی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار