بازدید 6076

پشیمانی قاتل در دادگاه

کد خبر: ۱۰۸۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 30 October 2021

پسر جوان که متهم است در یک درگیری جمعی مرتکب قتل شده، در حالی پای میز محاکمه ایستاد که از این جنایت ناخواسته ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش ایران، دی‌ سال ۹۹ به دنبال درگیری خونین در ورامین پلیس در محل حاضر شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. در آن درگیری که چند نفر در آن شرکت داشتند، پسر ۳۰ ساله‌ای چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شد. اما وی ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان باخت.

با شروع تحقیقات برای دستگیری قاتل کارآگاهان دریافتند این پسر جوان از سوی پسری به نام شاهین به قتل رسیده است. از آنجا که در محل حادثه چند مرد افغانستانی هم شاهد ماجرا بودند، به تحقیق از آنها پرداختند که مشخص شد شاهین به همراه دوستش در حالی که مست بوده‌اند، شب حادثه از آن محل رد می‌شدند اما به دلیل نامعلومی با مردان افغانستانی درگیر شده بود در همین هنگام مقتول که در حال عبور از محل بوده با مشاهده این صحنه و در حمایت از مردان افغانستانی با شاهین و دوستش درگیر شده اما با ضربه چاقو به قلبش به قتل رسیده است.

در ادامه تحقیقات شاهین دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل پرونده برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه خانواده مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند سپس متهم برای شرح ماجرا به جایگاه رفت و گفت: آن شب همراه دوستم به ورامین رفته و با هم مشروب خورده بودیم. در حال بازگشت به خانه بودیم که چند مرد افغانستانی را دیدم آنها کنار آتش نشسته و جشن گرفته بودند.

چون حال طبیعی نداشتم بی دلیل به آنها اعتراض کردم و گفتم قصد دارم با پلیس تماس بگیرم و آنها را لو بدهم. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. آنها فحاشی کردند و در همان موقع مقتول که از آنجا رد می‌شد، برای حمایت از مردان افغانستانی با من درگیر شد.

من نفهمیدم چه کار کردم یک ضربه چاقو به دستش زدم اما وقتی با هم گلاویز بودیم، یکباره هر دو روی زمین افتادیم و چاقو ناخواسته به سینه‌اش فرو رفت و موجب مرگ او شد. من با دیدن خون ترسیده بودم و فرار کردم. من اصلاً او را نمی‌شناختم و قصدی برای کشتنش نداشتم الان هم خیلی پشیمان هستم.

پس از پایان جلسه محاکمه قضات برای تصمیم‌گیری در این پرونده وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار