بازدید 4258

مدیران یک شرکت معدنی در کرمان بازداشت شدند

کد خبر: ۱۰۸۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 30 October 2021

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی، مدیرعامل و مدیر روابط عمومی یکی از شرکت های معدنی در کرمان به جرم اختلاس دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خراسان، سردار ناظری افزود: برابر گزارش واصله از بازرسی کل کرمان مبنی بر اختلاس در یک شرکت معدنی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با توجه به مدارک و مستندات موجود، طی عملیاتی مدیر روابط عمومی این شرکت را بازداشت کردند.

وی ادامه داد:‌ ماموران با انجام اقدامات تخصصی، مدیرعامل فراری این شرکت را نیز با همکاری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ دستگیر کردند.

وی با اشاره به محرز شدن اختلاس در این شرکت معدنی، گفت:‌ تحقیقات پلیس برای مشخص شدن زوایای پنهان پرونده و میزان اختلاس، ادامه دارد.

درهمین حال مدیرعامل این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد که از هفتم مهرماه به علت بیماری کووید ۱۹ و عوارض ناشی از آن در بیمارستان شهید چمران تهران تحت مداوا و در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا بستری بوده و اطرافیان برای ایجاد آرامش موثر در درمان، وی را از اخبار و رخدادهای مربوط به ویژه اخبار این شرکت محروم کرده اند و هیچ ابلاغیه قضایی و اداری نیز دریافت نکرده است .

وی ادامه داد: متاسفانه از رخدادهای تخلفات احتمالی شرکت و انجام آن تخلفات کاملاً بی اطلاع بوده و هستم و در صورت وجود تخلف خود شاکی و خواهان پیگرد قانونی آن خواهم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست