بازدید 13765
۶

واکنش توئیتری همتی به سخنان خاندوزی

رئیس اسبق بانک مرکزی در توئیتی به اظهارات خاندوزی واکنش نشان داد و نوشت: اعلام شد که از شهریور هیچ‌گونه استقراضی از بانک مرکزی نبوده است. خوب است بدانیم تامین کسری از طریق فشار به بانک‌ها و صندوق‌های آن‌ها نیز منجر به اضافه برداشت سنگین از بانک مرکزی می‌شود که شده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 25 October 2021


به گزارش تابناک ، عبدالناصر همتی رئیس اسبق بانک مرکزی با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود به گفته های احسان خاندوزی وزیر اقتصاد واکنش نشان داد. خاندوزی اوایل ماه گذشته عنوان کرد که «دولت سیزدهم در شهریور بدون یک ریال استقراض جدید از بانک مرکزی توانست بودجه خود را تامین کند و زودتر از پایان شهریور حقوق کارکنان دولت واریز شد.»

اما همتی در پیامی توئیتری به این گفته خاندوزی واکنش نشان داد. وی نوشت: «اعلام شد که از شهریور ماه هیچ گونه استقراضی از بانک مرکزی نبوده است. خوب است بدانیم تامین کسری از طریق فشار به بانک‌ها و صندوق‌های آن‌ها نیز منجر به اضافه برداشت سنگین از بانک مرکزی می‌شود، که شده است. نتیجه، استقراض غیر مستقیم و بسط پایه پولی است. آمارهای پولی پایان مهرماه مشخص می‌کند!»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
استقراض مستقیم و غیرمستقیم چیه! ما داریم روز به روز فقیرتر میشیم! همین نشان میدهد که وضع چقدر خراب است! خاندوزی و صد تا مث خاندوزی هم فقط حرف مفت مینند و حقوق نجومی میگیرن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
کاملا صحیح فرمودید
برای مقابله باهجوم همه جانبه اقتصادی دشمن بهترین گزینه داشتن صبرانقلابی است
سلام، مفهوم اين حرف را نمي فهمم. اگر آقايان بزرگوار مي گفتند گندهايي كه شما زديد وضع اقتصاد را الآن اسفبار كرده است، كي سود مي برد؟ آيا مردم ضرر نمي كردند. آيا حرف بي جايي كه مردم را گرفتار كند، خوب است؟. آقاي همتي مغرض بودن حدي دارد. توخود كه بر حرف هاي بي خود و تاثير زياد بر جيب مردم اشراف داريد؟
هنوز حقوق کادر درمان واریز نشده
خاندوزی و همکلاسیهاش فعلا دور هم مشغول بگو و بخندند. کاری یا برنامه ای هم برای اقتصاد ندارند. نهایتش شاید 20 تا اقتصاددان را به خط کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی