بازدید 23388
آخرین تحولات خاورمیانه

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای پنجاه سال آتی/ برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده و پهپاد/ سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر/ هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای پنجاه سال آتی، برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده و پهپاد، سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر، هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل و فشار آمریکا بر سودان جهت رسمی کردن توافق سازش با اسرائیل، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 11 October 2021

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای ۵۰ سال آتی/ برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده‌ و پهپاد/ سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر/ هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل

بین الملل تابناک/ تحولات خاورمیانه: دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای پنجاه سال آتی، برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده و پهپاد، سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر، هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل و فشار آمریکا بر سودان جهت رسمی کردن توافق سازش با اسرائیل، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای پنجاه سال آتی

رئیس امارات دستوری را درباره تدوین اصول ده گانه این کشور برای پنجاه سال آتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات "وام"، براساس این دستور، همه وزارتخانه‌ها، طرف‌ها و دستگاه‌های دولتی محلی و مرکزی باید به این اصول در تصمیماتشان پایبند باشند و برای اجرای آن از طریق استراتژی‌ها و برنامه‌های خود تلاش کنند.

خبرگزاری وام اعلام کرد: اصول دهگانه مرجع تمام نهادها در امارات برای تقویت ستون اتحاد و ایجاد اقتصاد پایدار و استفاده از تمام منابع برای جامعه‌ای شکوفاتر و تقویت روابط منطقه‌ای و بین‌المللی برای تحقق منافع عالی کشور و حمایت از اصول صلح و ثبات در جهان است.

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای ۵۰ سال آتی/ برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده‌ و پهپاد/ سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر/ هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل

این خبرگزاری این اصول ده‌گانه را منتشر کرد که عبارتند از؛

-اصل اول: اولویت اصلی و بزرگ تقویت نهادها، قانونگذاری‌ها، اختیارات و بودجه و تقویت تمام مناطق از نظر عمرانی، توسعه و اقتصاد است که سریع‌ترین و کارآمدترین راه برای تحکیم اتحاد امارات محسوب می‌شود.

-اصل دوم: تمرکز کامل طی دوره آتی بر اقتصاد بهتر و کارآمدتر در جهان، توسعه اقتصادی کشور منفعت عالی ملی است و تمام نهادها باید به مسئولیت خود برای ایجاد بهترین فضای اقتصادی جهانی و حفظ دستاوردهایی که طی پنجاه سال پیش محقق شده، عمل کنند.

-اصل سوم: سیاست خارجی امارات ابزار خدمت به اهداف ملی و در رأس آن منافع اقتصادی کشور است. هدف سیاست خدمت به اقتصاد و هدف اقتصاد فراهم کردن بهترین زندگی برای مردم است.

-اصل چهارم: محرک اصلی آینده برای رشد سرمایه انسانی است. تقویت آموزش، جذب استعدادها، حفظ متخصصان و بازسازی مستمر مهارت‌ها راه حفظ برتری امارات است.

-اصل پنجم: حسن همجواری پایه و اساس ثبات است. محیط جغرافیایی، مردمی و فرهنگی که در آن هستیم، خط دفاع اول از امنیت و آینده توسعه است. تقویت روابط سیاسی، اقتصادی و مردمی باثبات و مثبت با این محیط، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سیاست خارجی امارات است.

-اصل ششم: تحکیم وجهه جهانی امارات، مأموریت ملی برای تمام نهادهاست. نهادهای ملی باید به یکپارچگی تلاش‌ها و استفاده مشترک از امکانات و تلاش برای ایجاد نهادهای فراقاره‌ای بپردازند.

-اصل هفتم: برتری دیجیتالی، فنی و علمی امارات مرزهای توسعه و اقتصاد آن را ترسیم و تحکیم آن به عنوان پایتخت استعدادها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه‌ها پایتخت را به یک مرکز جهانی در آینده تبدیل می‌کند.

-اصل هشتم: نظام ارزش‌ها در امارات براساس تسامح و حفظ حقوق و تحکیم عدالت، کرامت انسانی، احترام به فرهنگ‌ها، تحکیم انسانیت و هویت ملی است. امارات از طریق سیاست خارجی خود از تمام طرح‌ها و نهادهای جهانی حامی صلح و برادری حمایت می‌کند.

-اصل نهم: کمک‌های انسانی خارجی از امارات بخش جدایی ناپذیر از مسیر و تعهدات اخلاقی در قبال مردم است. کمک‌های انسانی خارجی به دین، نژاد، رنگ یا فرهنگ و اختلاف سیاسی مربوط نیست.

-اصل دهم: دعوت به صلح، مذاکرات و گفت‌وگو برای حل تمام اختلافات اساس سیاست خارجی امارات است. تلاش با شرکای منطقه‌ای و دوستان جهانی برای تقویت صلح و ثبات منطقه‌ای و جهانی محرک اساسی برای سیاست خارجه است.

برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده‌ و پهپاد

منابع خبری غروب یکشنبه از برگزاری یک رزمایش از سوی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با مشارکت انواع جنگنده‌ها خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، نیروی هوایی این رژیم اعلام کرده است که رزمایش بزرگ چهار روزه «بلو فلگ» را قصد دارد روزهای آتی برگزار کند.

بنابر اعلام نیروی هوایی رژیم اسرائیل، در این رزمایش جنگنده‌های «اف-۱۶»، «اف-۳۵» و شماری دیگری از هواپیماهای نظامی حضور دارند و قرار است یگان‌های پهپادی این رژیم همراه با آتش سنگین پدافندی در این رزمایش باشند. قرار است این رزمایش هوایی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی با تمرکز بر برتری هوایی برگزار شود.

چندی قبل نیز منابع خبری از تجهیز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمار دیگری از جنگنده‌های نسل پنجم اف-۳۵ ساخت آمریکا خبر دادند. پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در روزهای گذشته، سه فروند دیگر جنگنده رادار گریز اف-۳۵ برای نیروی هوایی رژیم اسرائیل ارسال کرد. اینک با احتساب این سه جنگنده، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۰ فروند از این نوع هواپیما تجهیز شده است.

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای ۵۰ سال آتی/ برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده‌ و پهپاد/ سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر/ هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل

چندی قبل رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه رژیم اسرائیل خرید هواپیماهای سوخت‌رسان جدید، بالگردهای حمل و نقل و همچنین تسلیحات سنگین و دقیق برای نیروی زمینی و هوایی خود را تصویب و کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ۹ میلیارد دلاری را برای خرید این تجهیزات تصویب کرده است.

خبرنگار شبکه ۱۳ این رژیم نیز در این زمینه گزارش داد که نیروی هوایی این رژیم قصد دارد جنگنده‌ها و هواپیماهای سوخت‌رسان جدید خریداری کند. آمریکا از جمله تامین کنندگان اصلی تسلیحات رژیم اسرائیل است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حالی به این جنگنده‌ها تجهیز می‌شود که یک مقام ارشد دولت آمریکا بر آسیب پذیری جنگنده‌های گراقیمت اف-۳۵ در تقابل با سامانه‌های پیشرفته دفاع موشکی اشاره کرد.

«آدام اسمیت» رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در این باره گفت، بر خلاف تصور اولیه، جنگنده اف-۳۵ هواپیمای غیر قبل شکار شدن نیست و این به دلیل نوآوری‌های اخیر در زمینه فناوری موشکی است.

آدام اسمیت از نیروی هوایی خواست تا بیشتر روی سامانه‌های کوچک و بدون سرنشین سرمایه گذاری کند زیرا معتقد است که اف-۳۵ آنطور که پیش از این تصور می‌شد لبه برتری فناوری و غیرآسیب پذیر نباشد.

این مقام ارشد دولت آمریکا خاطرنشان کرد که جنگنده اف-۳۵ البته نسبت به سایر جنگنده‌ها تا حدود زیادی پایدار‌تر است. با این حال، اسمیت گفت که اف-۳۵ با وجود دارا بودن سامانه مجهز، به دلیل پیشرفت فناوری موشک‌ها، قادر به حفظ این جنگنده نیست.

سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات در دو هفته اخیر

شبکه کان رژیم صهیونیستی خبر داد، «ایلی آویدار» وزیر برنامه‌ریزی راهبردی اسرائیل شامگاه یکشنبه وارد امارات شد.

بر اساس اعلام این شبکه صهیونیستی، آویدار در این سفر، مذاکراتی را با مقام‌های اماراتی در زمینه برنامه‌ریزی راهبردی انجام خواهد داد.

پیشتر نیز «عیساوی فریچ» وزیر همکاری منطقه‌ای اسرائیل در سفری چهار روزه، وارد امارات شد تا با مقام‌های این کشور دیدار و گفت‌وگو کند.

هفته پیش نیز «ایلیت شاکید» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی به ابوظبی و دوبی سفر و با «شیخ یوسف بن زاید آل نهیان» وزیر داخلی امارات دیدار کرد و ضمن بازدید از مسجد الشیخ زاید در ابوظبی، از بخش رژیم صهیونیستی در نمایشگاه «اکسپو دوبی 2020» نیز دیدار نمود.

هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل

وزارت‌ خارجه ایالات متحده و انگلیس در هشداری فوری از تهدید امنیتی در هتل «سرینا» کابل خبر دادند و از شهروندان خود خواستند، هرچه سریع‌تر این هتل را ترک کنند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، انگلیس و آمریکا، روز گذشته (یکشنبه) از شهروندان خود خواستند که از هتل‌های «کابل» به خصوص هتل معروف سرینا که در سال‌های اخیر، میزبان مهمان‌های خارجی، سیاستمداران و اهالی رسانه‌های بین‌المللی بوده است، دوری کنند.

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای ۵۰ سال آتی/ برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده‌ و پهپاد/ سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر/ هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل

وزارت خارجه ایالات متحده در این خصوص گفت: «با توجه به تهدیدات امنیتی در این منطقه (کابل)، شهروندان آمریکایی که در یا نزدیکی هتل سرینا هستند، باید فوراً این مکان را ترک کنند.»

از طرف دیگر، وزارت خارجه انگلیس نیز در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: «در پی افزایش خطرات، به شما توصیه می‌شود که در هتل‌ها به ویژه‌ها هتل‌های کابل همچون هتل سرینا نمانید.»

از طرف دیگر، روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت‌» نیز در این خصوص گزارش کرد، هشدار به شهروندان آمریکایی و انگلیسی در شرایطی صورت گرفته است که وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای، با اشاره به مذاکرات دو روز گذشته با طالبان در قطر، تأکید کرده که در خصوص خروج امن شهروندان آمریکایی از افغانستان با نمایندگان طالبان، مذاکرات «منصفانه و حرفه‌ای» صورت داده است.

علی‌رغم آن که انگلیس و آمریکا در هشدار فوری خود، به نوع تهدید امنیتی اشاره‌ای نکرده‌اند، این هشدار در حالی صورت گرفته است که روز جمعه هفته گذشته (۱۶ مهر ماه)، انفجاری در مسجد «سید آباد» قندوز به وقوع پیوست که در آن یکصد تن جان خود را از دست دادند و ۱۵۰ تن دیگر نیز زخمی شدند. تروریست‌های داعش مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفتند.

هتل سرینا یک ساختمان نوساز و هتل معروف افغانستان معروف به هتل کابل و نخستین هتل پنج ستاره افغانستان است.

فشار آمریکا بر سودان جهت رسمی کردن توافق سازش با اسرائیل

منابع عبری فاش کردند که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بر سودان جهت امضای "توافق رسمی" ایجاد روابط دیپلماتیک با اسرائیل فشار وارد می‌کند.

 طبق گزارش شبکه تلویزیونی "کان"، واشنگتن یک سال پس از آنکه سودان عادی سازی روابط با اسرائیل را اعلام کرد، به خارطوم برای رسمی کردن روابط دیپلماتیک با تل‌آویو فشار می‌آورد.

این شبکه اعلام کرد که اختلافات در جناح نظامی و غیرنظامی شورای حاکمیتی سودان بر سر موضوع عادی سازی روابط، باعث تأخیر در امضای رسمی توافق میان خارطوم و تل آویو شده است.

هنوز مقامات خارطوم در مورد این خبر اظهارنظر نکرده‌اند.

فشار واشنگتن بر خارطوم پس از عدم پیشرفت در پرونده عادی سازی روابط سودان با اسرائیل صورت گرفته است.

دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای ۵۰ سال آتی/ برگزاری رزمایش بزرگ هوایی اسرائیل با انواع جنگنده‌ و پهپاد/ سفر پنج وزیر صهیونیستی به امارات طی دو هفته اخیر/ هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان برای ترک فوری هتل‌های کابل

هفته گذشته، یک هیات امنیتی و نظامی سودان به اراضی اشغالی رفت و با مقامات تل آویو درباره رسمی کردن روابط بحث کردند.

در اکتبر ۲۰۲۰، دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا اعلام کرد که سودان و اسرائیل برای عادی سازی روابط بین خود توافق کردند.

از ۲۲ کشور عربی، تنها چهار کشور عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش سال گذشته توافق‌نامه‌هایی را برای عادی سازی روابط با اسرائیل و پیوستن به مصر و اردن امضا کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵۷
اصول ده گانه امارات را باید به سیاستمداران ما گوشزد کرد اصل سوم می گوید سیاست خارجی در خدمت اقتصاد و اقتصاد در خدمت مردم دقیقا بر عکس ما
پاسخ ها
reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
به مانند برنامه پنج ساله و ده ساله آقای هاشمی که کاشت تخم تورم از همان زمان آغاز گردید و تفاوتش در اینه که هاشمی برنامه هاش از جیب مردم بوده ولی امارات برنامه هایش را از جیب کشورهای دیگر میباشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
کلا این اصول ده گانه را از روی ایران کپی کرده اند اما دقیقا خلافش را اصول خود کرده اند
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
احتمالا چند وقت دیگه ما هم اصول ده گانه خود معرفی می کنیم، منتهی فقط عبارت " درخدمت مردم" با یک عبارت دیگر جایزگزین خواهد شد.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
اصول صاحب منصبان کشور ما هم در نهایت به لنگ ونون خشکه برای مردم و35 شغل برای گوینده و تحصیل آقا زاده ها در فرنگ منتهی می شود.
بهترین راه برای ایران گرفتن یک نسخه از اهداف دهگانه امارات جهت پیشبرد کشور ما می باشد.
سیاست در خدمت اقتصاد و اقتصاد برای رفاه حال مردم و شهروندان ، آفرین بر امارات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
اولویتشان رفاه مردم است.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
جوجه را اخر پاییز می شمرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
به ایران 1400رسیدیم مزش هنوز زیر دندونمونه !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
آقا علی اون مرغی که نشستی برات جوجه بذاره که تو بشمریش، جسارتا خروس بود
ناشناس
| Austria |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
علی کوچولو. لازم نیست تا آخر پاییز صبر کنی. برو ببین وضعیت الانشون هم خیلی خیلی از ما جلوتره
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
به ایران 1400 رسیدیم با 70 درصد زیرخط فقر و هنوز گیر تثبیت قیمت هویج وتخم مرغ
امارات چه سریع رشد کرد و ما
چه سریع پسرفت.
البته مسوولان خیلی خوب در همان امارات و کشورهای دشمن پیشرفت کردند.
" -اصل سوم: سیاست خارجی امارات ابزار خدمت به اهداف ملی و در رأس آن منافع اقتصادی کشور است. هدف سیاست خدمت به اقتصاد و هدف اقتصاد فراهم کردن بهترین زندگی برای مردم است."
این جماعت عرب بسیار خوش خیال هستند.فعلا باج خود را می دهند و قدرت های جهانی هم برای دلخوشی انها یک سر و وضع ظاهرا مدرن اما بی ریشه برای ایشان درست کرده اند وقتی که دوران نفت و انتفاع از انها تمام شد همان دست پرورده های خودشان مانند القاعده و داعش کار انها را یکسره خواهند کرد سرنوشت امثال امارات همان سرنوشت لیبی است و لیبی هم برای این به این روزگار دچار شد که نه جمعیت اصیل داشت و نه پویایی تمدنی فرهنگی .جمهوری آذربایجان ،ارمنستان،گرجستان،کردستان عراق،کویت،قطر ، عمان و حتی اسرائیل هم کاندیداهای بعدی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
فقط ما خوبیم و عقلمون میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
تو چرا می سوزی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
آقا رضا آیا اطلاع دارید که همین حالا اگر امارات حتی یک قطره نفت هم نداشته باشد به راحتی می تواند تمام بودجه مورد نیازش از توریستها و ترانزیت پروازی تامین کند.آیا اطلاع دارید که امارات که یک کشور خشک است خود تبدیل به یک کشور صادر کننده اب شیرین شده است. ایا اطلاع دارید که امارات بدون استفاده از انرژی اتمی که بسیار هم زیانبار است انرژی مورد نیاز خود را از نور خورشید خدادادی تامین می کند. چرا واقعاً این همه چشمتان را به واقعیت بسته اید و فقط دهان ...... باز کرده اید.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
برو متوهم خود پرست.چند نسل سوزندیت .هنوز هم سرعقل نیومدید
رضا
| Germany |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
به حماقت جماعت واداده ای که جز شکم و چریدن چیز دیگری نمی فهمند تاسف می خورم .من حداقل نیاکانم را فراموش نکرده ام که والریانوس و 60000 سربازش را
اسیر کردند تا بند امیر را بسازند ما نوادگان شاهپور ذوالاکتاف هستیم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
خیلی جالبه که این آقای رضا خبر نداره که همین الان کل بودجه و اعتبار کشور امارات و از آن جا دبی از اقتصاد امنیت منطقه ای کشتی هائی است که در آن منطقه بارگیری می کنند و سایر سرمایه گذاری های غیر نفتی دیگه مثل گردشگری و غیره و فقط زیر 10 درصد از نفت است آقاهه!!!!
رضا
| Italy |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عزیز من ۳ تا شرکت با کارکنان هندی و فیلیپینی توی امارات دارم و مطمئن باش از امثال شما که فریب زلم زیمبول چند تا دیکتاتور عرب را میخورید بیشتر می دانم اونجا در اصل فقط یگ شنزار با ظاهر مدرن است اینده اش را هموخواهیم دید به قول خودشان به مریخ هم رفتیم اما به فوتبال ایران باختیم چونومریخ رفتنشان هم مثل فوتبالشان است با امکانات دیگران چون در سطح ان نیستند
رشد سرمایه انسانی: تقویت آموزش، جذب استعدادها، حفظ متخصصان و بازسازی مستمر مهارت‌ها راه حفظ برتری امارات است.

طی 50 سال گذشته چقدر ما در این عرصه موفق عمل کرده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
ما در فراری دادن سرمایه های انسانی رکورد زدیم
درود بر افکار بزرک رهبر امارات
"نظام ارزش‌ها در امارات براساس تسامح و حفظ حقوق و تحکیم عدالت، کرامت انسانی، احترام به فرهنگ‌ها، تحکیم انسانیت و هویت ملی است."
زنده باد امارات
به امید نابودی قوم الظالمین
فرق آدمی که تاریخ خوانده با .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
برای خواندن تاریخ باید سواد داشت نه این که لایحه را لاحیه بگویی.
در حالی صبح تا شب اردوغان و یاران رو برادر صدا میکردیم قدم به قدم طرح های ضد ایرانیش رو جلو برد و حتی رزمایش برای تهدید ایران در ۱۰ کیلومتری مرز برگزار میکنه...
در سیاست بردار و خواهر نداریم،منافع داریم.
ایران به مرزهای خودش محدود شده،مخصوصا در اقتصاد.
با یک دشمنی عجیب با آمریکا حال و آینده کشور رو نابود کردیم و روسیه رو کردیم قیم خود.
پاسخ ها
naser
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عزیز برادر اینجا صحبت از امارات است نه اردوغان! شما مثل اینکه در خواب هم اردوغان می بینید! اینقدر خودت را عذاب نده، به خودت رحم کن.0
نگاهی به تحولات شگرف و تحسین برانگیز امارات در چند دهه گذشته، ، هدف گذاری های ده گانه رئیس امارات را باورپذیر، حکیمانه و از عمق جان وطن پرستانه می نماید!!
"هدف سیاست خدمت به اقتصاد و هدف اقتصاد فراهم کردن بهترین زندگی برای مردم است." این را که فهمیده اند 2500 سال از ما جلوتر هستند.
زمانیکه انقلاب شد کل شیخ نشینهای جنوب اصلا قابل اعتنا نبودند متاسفانه ما تمام فرصتها را از دست دادیم
بله خیلی هم عالی . . . . اونها واسه 50 سال آینده برنامه ریزی میکنن عوضش اینجا شما نمیدونی فردا تخم مرغ قیمنش چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
اینکه چقدر میشه رو نمی دونیم ولی میدونیم گرون تر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
تخم مرغ نخوری که نمی میری
همش دنبال شکم هستید شما اصلاح طلب ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
چرا نمیدونی فردا ده درصد ا ز امروز گرونتره
"دستور رئیس امارات درباره اصول ده‌گانه این کشور برای پنجاه سال آتی"
مسئولین سیاسی کشور...با این همه منابع داخلی چه پاسخی در برابر مردم ایران دارید؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
ما در دنیا عزت و احترام داریم که شماها چشم ندارید ببینید
بزرگترین مانور هوایی اسراییل به نتیجه برجام ربطی داره؟
توی ده تا اصلش نام اسلام در ظاهر نبود اما هر 10 فرمان اسلامی بود. در عمل مسلمان هستن و تعریفشون هم از اسلام نه تنها به کسی آسیب نمی زنه بلکه به جهان کمک می کنه.
درود خدا بر رهبران و حاکمان و سیاستمداران امارات متحده عربی
اصول ده گانه. پیشرفت در بی عرضه ترین کشور دنیا!!
یاد جرف اون مسئولی افتادم که وجود بزرگترین آسمانخراشهای دنیا رو نشان از بی عرضگی مسئولان اماراتی میدونست !!!!!
++درمدت یک هفته پنج وزیر رزیم صهیونیتی به امارات سفرکرده اند.مفهوم اصلی وهدف این سفرها تسلط کامل همراه بابرنامه ریزیهای درازمدت برای امارات وراههای مقابله باتحرکات نظامی ایران دراینده می باشد.قبول کنیدکه اسراییل ازوحشتی که ازجمهوری اسلامی ایران داردسعی میکند اطراف ایران از کشورهای حوزه خلیج فارس تا باکو وقره باغ نفوذ کرده تابتواند جلوی حملات احتمالی ایران رابگیرد ویاانراخنثی کند.شرم برشیوخ نامرد بحرین وامارات خاین.
، اگر کسر شانتان نیست فقط یکبار اصول انهایی را که قبولشان ندارید را بخوانید و بنگرید فرق بین عمل تا حرف از زمین تا اسمان است.
توجه به اصل سوم جالبه ( سيساست خارجي در خدمت اقتصاد كشور بايد باشد ) چيزي كه تو ايران دقيقا برعكس عمل ميشه و تاوانش را مردم ميدن
نامرد هر چه سیاست ایرانست را برداشته بر عکس کرده .لقمان گفت ادب از بی ادبان اموخته ها اینم کشورداری را از ما اموخته .
چرا اسم منو ریس امارات میگین، یا ریس جمهورم، یا امیرم یا... ریس چیه
ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. تا بیشتر از این کشور عزیزمان ویرانتر از این نشده مسئولین با وجدان و وطن دوست همتی کنند و ایران را نجات دهند. با اتخاذ سیاستی خردمندانه و به دلیل استعداد و پتانسیل جغرافیایی و انسانی کشورمان می توان با سرعت پیشرفت بالایی کشور را نجات داد.
بابا این تز لونگ ببندید و نون خشک بخورید هم تو ایران قابل اجرا نیست چرا که اولن لونگ ها مثل قدیم بزرگ نیستند و به خاطر گرانی نخ لونگ ها رو کوچیک تولید میکنند ودرصورت بستن لونگ کوچک باید پاسخگوی گشت ارشاد باشیم و نون رو هم بخاطر اینکه سیر بشن خیسش میکنند و مصرف میشه و عملا نون خشکی هم وجود نداره
تو رو خدا مسولین یه راه جلوی پای ما ملت بذارید که اجرایی باشه و هزینه سرسام آ ور نداشته باشه
ویا اینکه کوپن لونگ و نونه خشک بین مردم توزیع بشه دیگه نمیدونم هر گلی زدید به سر آ قازادها تون زدین
كيش و دبى را مقايسه كنيد
-اصل اول: اولویت اصلی و بزرگ تقویت نهادها، قانونگذاری‌ها، اختیارات و بودجه و تقویت تمام مناطق از نظر عمرانی، توسعه و اقتصاد است که سریع‌ترین و کارآمدترین راه برای تحکیم اتحاد امارات محسوب می‌شود.

تقویت تمام مناطق، برخلاف ایران، که سیاست توسعه صرفا متمرکز در مرکز و تضعیف پیرامون بنا نهاده شده است.
امارات سالی ۲۲ میلیارد دلار از طریق توریست در آمد داره .....تا سال ۲۰۲۸ قرار این رقم به ۷۵ میلیارد دلار برسه .
این کشور از لحاظ ترانزیت هوایی رتبه اش بسیار بالاست جوری تو هفته ۱۰۰۰ پرواز از آسمان عبور می‌کنه .
مراکز مالی و اقتصادی بزرگی با سرمایه گذاری طی سال های اخیر ساخته .
همینطور صادرات غیر نفتی از ۲۳ درصد به ۳۵ درصد رسوندن و قراره تا ۲۰۲۰ به ۶۵ تا ۷۰ درصد برسه .
بله امارات اینه .
البته فقط نفت برگ برنده امارات و کشور های همسایه نیست ، ترکیه ، مصر ، عربستان هم به همین روال پیشرفت میکنند .
و ایران......
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی