بازدید 4364

هند قرنطینه اتباع انگلیسی را اجباری کرد

هند روز جمعه اعلام کرد همه اتباع انگلیسی که از روز دوشنبه وارد این کشور می‌شوند بدون توجه به وضعیت واکسناسیون آن‌ها باید آزمایش کرونا داده و ۱۰ روز قرنطینه شوند.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳ 02 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از "نیوز ۱۸"، به گفته یک مقام وزارت خارجه هند اتباع انگلیسی که قصد سفر به هند را دارند باید سه بار آزمایش کرونا بدهند. اولین آزمایش ۷۲ ساعت قبل از ورود به هند، دومین آزمایش هنگام ورود و سومین آزمایش هشت روز پس از اقامت در هند است.
اتباع انگلیس همچنین باید ۱۰ روز در یک هتل یا مقصد خود در هند قرنطینه اجباری شوند.
این اقدام در حالی انجام می‌شود که دولت انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد اتباع هندی که وارد این کشور می‌شوند حتی اگر واکسن زده باشند باید آزمایش کرونا داده و قرنطینه شوند.
بر اساس قوانین جدید، انگلیس واکسن آسترازنکا ساخت موسسه سروم هند را به رسمیت نمی‌شناسد. این در حالی است که این واکسن با فرمولی مشابه از واکسن آسترازنکا تولیدی در انگلیس در هند تولید می‌شود.
تعداد زیادی از مردم هند با واکسن آسترازنکا یا کوویشیلد واکسینه شده‌اند.
ماه گذشته مقامات هندی انگلیس را به انجام اقدامات متقابل و تلافی جویانه تهدید کرده بودند. اس جایشانکار وزیر امور خارجه هند نیز در دیدار با همتای انگلیسی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل خواهان حل فوری این مساله شده بود.
هند به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده واکسن در جهان در ماه گذشته اعلام کرد صادرات واکسن را پس از یک وقفه یک ماهه از سر خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار