بازدید 11115
۱

اتفاقات خوب برای سرخ آبی‌های پایتخت در راه است

وزیر ورزش و جوانان گفت: به هیچ عنوان وزیر رنگی نیستم، اما تلاش ما این است که بهترین اتفاق‌ها برای استقلال و پرسپولیس رخ دهد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 29 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حمید سجادی بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال و با حضور وزرای اقتصاد و دادگستری افزود: خوشحالم که برای اولین بار سه وزیر کابینه که همگی اعضای مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هستند جلسه‌ای را با محوریت موضوعات مهم باشگاه استقلال برگزار کردند.

وی گفت: در این جلسه درباره مسائل مختلفی از جمله موضوعات مالی و به ویژه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیز صحبت شد که وزرای اقتصاد و دادگستری قول دادند که در کنار ما روند خصوصی سازی این دو باشگاه را تسریع کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره موضوعات مالی باشگاه استقلال نیز صحبت شد که مدیران این باشگاه نکات بسیار مثبت و خوبی را مطرح کردند و اسنادی که موجود است همگی از مباحث مالی اتفاق افتاده در دو سه ماه گذشته خبر می‌داد که البته باید بعد از بررسی‌های کارشناسانه درباره بدهکاری نهایی باشگاه استقلال به افراد حقیقی و حقوقی صحبت کرد.

سجادی درباره اینکه عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کی مشخص می‌شود؟ افزود: در حال بررسی نفرات مد نظر هستیم و در آینده‌ای نزدیک درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد شد ضمن آنکه به زودی جلسه‌ای را نیز با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و به ویژه وزرای اقتصاد و دادگستری برگزار می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا می‌توان امیدوار شد که در بازی ایران و کره جنوبی تماشاگران به ورزشگاه بیایند نیز گفت: قطعاً ما دوست داریم که روزی فرا برسد که همه تماشاگران بتوانند یکبار دیگر ورزشگاه‌ها را پر کنند، اما برای این بازی که از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است فقط ما تصمیم گیرنده نیستیم و باید با سنجیدن همه موارد از جمله نظر شورای تامین و به ویژه وزارت بهداشت و درمان و جلساتی که برگزار می‌کنیم به سمتی برویم که تعداد بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند که با نظر مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا که هزار نفر هستند شرایطی فراهم شود تا تماشاگران بیشتری در این بازی مهم، تیم ملی فوتبال را در حال رسیدن به جام جهانی همراهی کنند.

پاسخگو نبودن مدیران استقلال بعد از جلسه با وزرا

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بعد از جلسه با سه وزیر دولت با خبرنگاران مصاحبه نکردند.

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با وزرای ورزش، دادگستری و اقتصاد در حالی بعد از حدوداً سه ساعت به پایان رسید که در اتمام این جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مواجهه با خبرنگاران هیچ صحبت و مصاحبه ای انجام ندادند.

وزیر دادگستری: استقلال و پرسپولیس در این دولت خصوصی می شوند

وزیر دادگستری گفت: انشاءالله در همین دولت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی خواهند شد.

امیرحسین رحیمی بعد از جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال افزود: صحبت های خوبی در این جلسه مطرح شد و اقدامات اولیه برای خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس آغاز شده ولی تا به انجام رسیدن این طرح زمان زیادی باقی مانده است ولی قطعاً در همین دولت این دو باشگاه واگذار می شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هزاروعده خوبان .... عملی نشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست