بازدید 5465

دانلود بازی کامپیوتر و دانلود بازی PS5

در این مقاله قصد داریم درباره میزان دانلود بازی‌های کامپیوتری، هدف گیمرها از دانلود بازی‌های جدید و نکات مهم در دانلود بازی کامپیوتر صحبت کنیم. در ادامه دانلود بازی PS5  و دانلود ویندوز 11 را توضیح خواهیم داد و در پایان نیز یکی از سایت‌های معتبر را برای دانلود این بازی‌ها معرفی خواهیم کرد.‌
کد خبر: ۱۰۷۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 09 September 2021

انسان‌ها همواره به دنبال یک بازی و سرگرمی هستند تا اوقات فراغت خود را با آن سپری کنند. افراد با توجه به شرایط سنی و امکاناتی که در دست دارند، بازی مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند. با گسترش اینترنت و پیشرفت تکنولوژی این روزها دانلود بازی کامپیوتر طرفداران زیادی پیدا کرده است‌. روزانه بازی‌های کامپیوتری مختلفی در فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین بارگذاری می‌شوند و میلیون‌ها نفر به دانلود این بازی‌ها مشغول می‌شوند. کامپیوتر دستگاهی است که کاربردهای متفاوتی دارد و تعداد افراد علاقمند به بازی‌های کامپیوتری روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از افراد در گروه‌های سنی مختلف ساعاتی را سرگرم بازی می‌شوند. 

چرا میزان دانلود بازی کامپیوتر افزایش یافته است؟

 با استقبال کاربران از بازی‌های کامپیوتری، برنامه‌نویسان نیز با سرعت بیشتری در حال طراحی و برنامه‌نویسی این بازی‌ها هستند. دانلود بازی‌ کامپیوتر به گروه سنی خاصی اختصاص ندارد. اکثر نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اوقات فراغت خود را با انجام این بازی‌ها می‌گذرانند. پس از سرچ در موتورهای جستجو مانند گوگل با سایت‌های زیادی روبرو خواهید شد که بازی‌های کامپیوتری متنوعی را به کاربران می‌فروشند.

هدف کاربران از دانلود بازی کامپیوتر جدید چیست؟

همان طور که گفتیم امروز اکثر افراد در تمام گروه‌های سنی به اینترنت دسترسی دارند و در هر زمان و مکانی که بخواهند می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند و از امکانات موجود در آن استفاده کنند. برخی کسب و کار خود را به شکل آنلاین انجام می‌دهند و با تبلیغ در اینترنت تعداد مشتریان خود را افزایش می‌دهند و برخی دیگر با دانلود بازی کامپیوتر جدید از سایت‌های معتبر اوقات فراغت خود را پر می‌کنند. هدف کاربران از دانلود بازی‌های جدید تجربه چالش‌های جدید و وارد شدن به دنیایی پر از هیجان است. بازی‌های کامپیوتری تنوع زیادی دارند و با قالب‌های متنوع تخیلی، فکری، علمی، ورزشی و غیره در اختیار گیمرهای علاقمند به بازی قرار می‌گیرند. تنوع بازی‌ها باعث شده که همه سلیقه‌ها را پوشش دهند. بازی‌هایی که کیفیت گرافیکی آن بالاتر باشد، طرفداران بیشتری دارند‌. برخی از کاربران تمایل دارند که توانایی خود را با دیگران به اشتراگ بگذارند و قابلیت‌های خود را به رقبای خود نشان دهند. این افراد علاقه زیادی به انجام بازی‌های آنلاین گروهی و تیمی دارند. برخی از بازی‌های کامپیوتری آفلاین هستند و حتی بدون اینترنت هم می‌توان خود را با آن‌ها سرگرم کرد.

در دانلود بازی کامپیوتر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از دانلود بازی کامپیوتر باید شناخت کافی از آن بازی داشته باشید‌. به هر حال برای انجام یک بازی کامپیوتری وقت صرف خواهید کرد و بازی باید ارزش صرف زمان را داشته باشد. قبل از دانلود هدف خود را از دانلود بازی مشخص کنید و بازی را انتخاب کنید که با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. در سایت‌های نامعتبر بازی‌های قدیمی و بی‌کیفیت ارائه می‌شود. والدین باید بر روی فرزندان خود کنترل لازم را داشته باشند و آن‌ها را در دانلود بازی کامپیوترمناسب راهنمایی کنند.

دانلود بازی PS5

یکی از بازی‌هایی که به تازگی وارد بازار شده بازی PS5 است. نصب بازی ps5 به مراتب راحت‌تر از نسخه‌های قبلی آن بوده و آن هم به این دلیل است که گیمرها حق انتخاب دارند یعنی امکان دانلود قسمت‌هایی از بازی برای آنان فراهم است. به این معنی که گیمرها می‌توانند بازی‌های تک نفره را انتخاب کنند یا دو نفره را و حتی گیمرها می‌توانند تمام بازی را دانلود کرده و در نهایت تصمیم به حذف مبارزات یک نفره یا چند نفره کنند. به این ترتیب گیمرها می‌توانند برای نصب بازی‌های دیگر بر روی کنسول خود فضای ذخیره‌ی بیشتری داشته باشند. در این نوع بازی در حالت سنتی خود از دیسک برای نصب بازی استفاده می‌شود اما ورژن جدید آن به صورت مستقیم بر روی حافظه‌ی اصلی(SSD) کنسول نصب می‌شود. 

همان طور که در بالا بیان شد PS5 یا پلی استیشن 5 حدود یک سالی است که عرضه شده و در این مدت زمان کوتاه با قابلیت‌های جذاب و پیشی گرفتن از نسخه قبلی خود یعنی پلی استیشن 4، طرفداران بسیاری پیدا کرد. در ایران نیز، بسیارند کسانی که با وجود قیمت بالای این محصول، موفق به خرید آن شده‌اند و حال به دنبال دانلود بازی PS5 هستند. واقعیت این است که بسیاری از کمپانی‌های معروف ساخت گیم، از زمان اعلام ساخت PS5 شروع به ساخت بازی‌های جذابی برای آن کرده‌اند. همچنین کمپانی‌های ساخت بازی‌های معروف و پرطرفداری که بازی آن‌ها مخصوص پلتفرم‌های دیگر نظیر گوشی هوشمند و کامپیوتر هستند به فکر عرضه آن برای پلی استیشن 5 افتاده‌اند که تصمیم بسیار پر استقبالی بوده است چرا که گیمرهای بسیاری PS5 را به دلایلی نظیر گرافیک به شدت قوی، پردازشگر پر قدرت، امکان ضبط تصویر هنگام بازی (ویژگی محبوب استریمرها) و ... به سایر کنسول‌ها و پلتفرم‌ها ترجیح می‌دهند و دانلود بازی PS5 نیز همانند دانلود بازی کامپیوتر، یک عبارت پر تکرار در گوگل است.

قبل از دانلود بازی PS5 بهتر است جنبه‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار داد چرا که بازی‌های PS5، معمولاً دارای حجم بالایی هستند که در وهله اول نیازمند اینترنت پر حجم و سرعت بالایی هستند؛ این مهم خود نیازمند صرف هزینه بالایی است. دومین مسئله نیز وقتی است که صرف دانلود یک بازی می‌کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که زمان‌بندی‌‌ای که برای رسیدن به بازی محبوب خود در نظر داشتید به هم بخورد! برای همین در ادامه خواهید دانست که یک سایت مناسب و معتبر جهت دانلود بازی PS5 باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

  • قرار دادن فایل‌ها دانلود به صورت فایل زیپ

امروزه کم‌ترین سایتی را پیدا می‌کنید که فایل‌های دانلودی آن غیر زیپ باشد؛ دلیل این موضوع نیز کم کردن حجم فایل دانلودی است تا مراجعه کنندگان، بتوانند با صرف حجم اینترنت کمتری، به نرم افزار و یا بازی مورد علاقه خود دست یابند. محض احتیاط، از بودن فایل‌ها به فرمت زیپ و همچنین قرارگیری رمز صحیح فایل یا فایل‌ها در صفحه دانلود مطمئن شوید.

  • پارتیشن بندی فایل دانلودی

چرا پارتیشن بندی مهم است؟ به دلایل بسیاری مهم است که فایل دانلودی به پارت‌های کوچک‌تری تقسیم شده باشد. اولین دلیل، مشکلات اجتناب‌ناپذیری است که هنگام دانلود فایل‌های حجیم به وجود می‌آید؛ در این صورت فرد با صرف حجم اینترنت بسیاری، به دلیل یک خطای کوچک هنگام نصب با مشکل مواجه می‌شود و از نصب فایل دانلود محروم می‌شود. حتی دانلود با بهترین دانلودر منیجرها نیز می‌تواند با مشکل مواجه شود به خصوص که فایل‌های مربوط به دانلود بازی PS5 بسیار پر حجم هستند.

دومین مسئله، فضای ذخیره سازی است. فرض کنید یک فایل دانلود بازی PS5، ۷۰ گیگ حجم داشته باشد ولی دستگاهی که با آن کار دانلود را انجام می‌دهید؛ ۶۴ گیگ فضا داشته باشد! در این حالت دانلود فایل، غیرممکن می‌شود و فرد باید از خیر آن بازی بگذرد. اما در صورتی که فایل به پارت‌های ۴ گیگابایتی  تقسیم شده باشد؛ می‌توان با انتقال تعدادی از پارت‌ها به یک فضای ذخیر سازی دیگر، عمل دانلود را ممکن ساخت.

  • عرضه به روزترین نسخه بازی

یک سایت معتبر و موفق در زمینه دانلود بازی PS5، باید آخرین آپدیت بازی‌ها را در دسترس مخاطبان خود قرار دهد. چرا که آپدیت‌ها معمولاً دارای قابلیت‌ها و یژگی‌های بهتری هستند و از باگ‌های قبلی در آنها خبری نیست. همچنین که بسیاری از بازی‌ها در صورت آپدیت نبودن، از اجرا شدن ممانعت می‌کنند.

  • تنوع

در بسیاری از مواقع، فردی که به قصد دانلود بازی PS5 به سایتی مراجعه می‌کند بازی خاصی مد نظر ندارد؛ در اینجاست که سایت نقش راهنما را بازی می‌کند. این راهنما باید که در وهله اول گزینه‌های متنوعی را پیش روی فرد مراجعه کننده بگذارد و سپس اطلاعات کافی در مورد آنها درج کرده باشد تا او بتواند از میان آنها، مطابق سلیقه خود بازی مناسب را پبدا کند.

تمام ویژگی‌های گفته شده در نوع خود بسیار مهم هستند پس اگر به قصد دانلود بازی PS5، به سایتی مراجعه می‌کنید، تمام قابلیت‌ها و ویژ‌گی‌های ذکر شده را ابتدا بررسی کنید.

بازی‌های کامپیوتری جدید را از سایت پی سی دی دانلود کنید!

دانلود ویندوز 11

شرکت مایکروسافت نسخه ویندوز 11 را به عنوان جایگزین نسخه 10 این نرم‌افزار به صورت پیش نمایش در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزار قرار داده است. ویندوز 11 در تاریخ سوم تیر سال 1400 پرده‌برداری شد. دانلود ویندوز 11 از پاییز سال 1400 امکان‌پذیر است. تغییرات ویندوز در نسخه جدید بیشتر در بخش‌هایی مانند اطلاح UX، نوار وظیفه، منو استارت، جستجوگر فایل و مرکز عملیات صورت گرفته است. اجرای برنامه‌های اندروید، بهبود کیبورد لمسی و بهتر شدن اندازه کلیدها، بهتر شدن تایپ صوتی، جدید شدن رنگ، فونت، آیکون و انیمیشن‌ها از ویژگی‌های جدید دانلود ویندوز 11 می‌باشد. در ویندوز 11 دیگر خبری از نرم‌افزارهای One Note، 3DViewer، Skype نخواهد بود. اجرای اپلیکیشن اندروید، بهبود یافتن سرعت لود بازی، بهبود رنگ‌ها و گرافیک، جدید شدن منو استارت، وجود آپ Teams به شکل پیش فرض قابلیت‌های جدید ویندوز 11 هستند.

برای دانلود ویندوز 11، دانلود بازی PS5 و دانلود بازی‌های کامپیوتری با کیفیت، دانلود فیلم‌های جدید با لینک مستقیم، دانلود تم موبایل، آنتی‌ ویروس و... می‌توانید به سایت معتبر پی سی دی با آدرس اینترنتی https://www.p30day.ir مراجعه کنید. سایت‌های زیادی در اینترنت وجود دارند که مشغول ارائه نرم‌افزارها و بازی‌های کامیپوتری مختلف هستند. اما در حال حاضر سایت پی سی دی با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه بازی و نرم‌افزار یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌ها به شمار می‌رود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر