بازدید 88950
۳
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

شهید حسن عشوری کیست و چرا نامش ترند شد؟/ کاربران اینترنتی پیگیر آخرین وضعیت سلامتی امید نوروزی/ جست و جوی شهروندان در گوگل برای یافتن مراکز دارای واکسن آسترازنکا/ آیا انبه برای کرونا مفید است؟

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون «شهید حسن عشوری»، «امید نوروزی»، «کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟»، «آیا انبه برای کرونا مفید است؟»، «آیا محیط بان حق تیر دارد؟»، «ماه صفر» و... از مهم‌ترین موضوعاتی است که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 08 September 2021

شهید حسن عشوری کیست و چرا نامش ترند شد؟/ کاربران اینترنتی پیگیر آخرین وضعیت سلامتی امید نوروزی/ جست و جوی شهروندان در گوگل برای یافتن مراکز دارای واکسن آسترازنکا/ آیا انبه برای کرونا مفید است؟

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر، ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون «شهید حسن عشوری»، «امید نوروزی»، «کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟»، «آیا انبه برای کرونا مفید است؟»، «آیا محیط بان حق تیر دارد؟»، «ماه صفر» و... از مهم‌ترین موضوعاتی است که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

شهید حسن عشوری

در فصل دوم سریال گاندو، محمد که نقش اول سریال را بازی می کرد، در قسمت آخر به شهادت رسید. پس از پایان این سریال گمانه ها در مورد ما به ازای واقعی و حقیقی نقش محمد در سریال گاندو بالا گرفته است. در همین رابطه برخی عقیده دارند که محمد همان شهید حسن عشوری است که به عنوان سرباز گمنام امام زمان عج فعالیت می کرد و سرانجام نیز به شهادت رسید.

                                                   وصیت‌نامه عجیب شهید گیلانی وزارت اطلاعات

همین مساله حالا نام شهید عشوری را به ترند گوگل تبدیل کرده است.

 پس از پخش قسمت سریال گاندو و به شهادت رسیدن محمد در انتهای این سریال، بسیاری به دنبال محمد واقعی سریال گاندو هستند. حالا برخی از کاربران فضای مجازی می گویند حسن عشوری محمد گاندو است. شهید محمد حسن عشوری یکی از شهدای امنیت کشور است که خرداد 96 در درگیری با گروه های تکفیری در چابهار به شهادت رسید.

حسن عشوری محمد گاندو

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏آقا محمد سریال گاندو فقط یه بازیگر بود. بیاید از حسن آقا عشوری براتون بگم که خواهرش میگه تا روز شهادتش ما نمیدونستیم کجا کار میکنه، وقتی فهمیدیم که خبر شهادتش اومد.

شهید عشوری سرباز گمنام امام زمان عج بود...!

شهید حسن عشوری از شهدای امنیت کشور است که با جان‌نثاری و مبارزه خود در برابر تکفیری‌هایی که چنگ به قلب اسلام ناب محمدی (ع) زده بودند، بار دیگر ارزش‌های والای انسانی را به تصویر کشید.۲۴ خرداد سال ۱۳۹۶ برای مردم گیلان یادآور روزی است که این شهید والامقام با زبان روزه به دست شقی‌ترین مخالفان اسلام به آرزوی همیشگی خود رسید. پدر شهید عشوری از جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید

 امید نوروزی

امید نوروزی یکی از قهرمانان کشتی کشورمان است که اخیراً به ویروس کرونا مبتلا شده بود. بسیاری از کاربران اینترنتی پس از این اتفاق با جست و جوی نام او در گوگل به دنبال یافتن اطلاعات به روز پیرامون او و سلامتی اش هستند.

امید نوروزی، دارنده مدال طلای المپیک لندن که در روزهای اخیر درگیر ویروس کرونا شده، در واکنش به برخی شایعات مطرح پیرامون وضعیتش می گوید: یک هفته است به ویروس کرونا مبتلا شده‌ام و الان در شیراز مراحل درمانی را زیر نظر پزشکان و در قرنطینه خانگی دنبال می‌کنم. 20 درصد ریه‌ام درگیر ویروس کرونا شده است.

عکس: سالتو بارانداز مرد طلایی روی مربی! - تابناک | TABNAK

فرنگی کار سابق تیم ملی که هم اکنون به عنوان مشاور رییس فدراسیون کشتی نیز فعالیت می کند، درباره نحوه ابتلایش به کرونا هم افزود: هفته پیش در تهران در جمعی حضور داشتم که یکی از آن‌ها ناقل کرونا بوده و دیگر نفرات و از جمله من را به ویروس کرونا مبتلا کرد.

 کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟

بر اساس اطلاعات موجود هم اینک در مراکز تزریق واکسن کشورمان واکسن های آسترازنکا، برکت، اسپوتنیک، بهارات، سینوفارم و برکت تزریق می شود.

                                                   واکسن آسترازنکا؛ اینبار برای درمان سرطان!

به نظر می‌رسد از میان همه این واکسن ها، واکسن آسترازنکا مشتریان و متقاضیان بیشتری دارد. این را از آنجایی می‌گوییم که در ۴۸ ساعت گذشته، بار‌ها عبارت «کدام مرکز واکسن آسترازانکا دارد؟» در گوگل جست و جو شده است.

بیشتر بخوانید

آیا انبه برای کرونا مفید است؟

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان گمانه های فراوانی در مورد داروهای سنتی و شیمیایی و نیز داروهای گیاهی که برای مقابله با این ویروس موثر هستند، مطرح شده است.

از جمله این گمانه ها همین میوه انبه و اثر آن برای مقابله با کروناست که اخیراً نیز در گوگل به یکی از ترندها تبدیل شده است.

در پاسخ به این سوال، توضیح این است که میوه انبه پکیجی از بیش از ۲۰ ویتامین و مواد معدنی، از جمله دوزهای بالای ویتامین A و C است، از خانواده بادام هندی و همچنین کم چرب است- یک انبه کامل حدود ۲۰۷ کالری دارد. یک فنجان انبه برش خورده حدود ۱۶۵ کالری است و تقریباً ۷۰ درصد از مقدار توصیه شده ویتامین C روزانه را تأمین می کند، جذب آهن را بهبود می بخشد، به سلول ها در دفاع از خود و به سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

«مایا وادی ولو»، سرپرست تیم تحقیق از دپارتمان تغذیه دانشگاه رودایلند آمریکا، در این باره می گوید: «ویتامین C برای سیستم ایمنی خوب است. یک آنتی اکسیدان است؛ بنابراین، می تواند به استرس اکسایشی در بدن کمک کند. همچنین انبه منبع مناسبی از ویتامین A، فولات و غنی از فیبر است که برای پیشگیری از سرطان روده بزرگ، بیماری های قلبی و کنترل وزن مفید است.»

                                                   این میوه‌ پرخاصیت شما را خوش اندام نگه می‌دارد

این میوه از طرق مختلف به محافظت و پشتیبانی از بدن کمک می کند، به ویژه هنگامی که کامل مصرف شود و نه با قندهای افزودنی در قالب کمپوت انبه. همچنین این اَبَرمیوه، حاوی چندین ترکیب آنتی اکسیدانی است که به محافظت یا تأخیر در آسیب "رادیکال های آزاد"، اتم ها یا مولکول های ناپایدار که می توانند به سلول ها آسیب رسانده و باعث بیماری هایی مانند سرطان شوند، کمک می کند.

فیبر، ویتامین و پتاسیم موجود در این میوه آبدار نیز به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند.

بیشتر بخوانید

 آیا محیط بان حق تیر دارد؟

اخیراً یکی از محیط بانان قطع عضو کشور که در جریان مقابله با شکارچیان غیرمجاز پای خود را از دست داده است، لب به انتقاد گشوده و از بی توجهی ها نسبت به سلامت خود گفته است.

                                                   ناگفته‌های تنها محیط بان قطع عضو کشور

به نظر می رسد با داغ شدن این موضوع، حالا یک سوال تکراری دوباره توسط بسیاری از کاربران اینترنتی در گوگل جست و جو می شود و آن این است که آیا محیط بان حق تیر دارد؟

پیشتر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در پاسخ به این سوال گفته بود: محیط‌بانان برابر با قانون بکارگیری سلاح، حق استفاده از سلاح و شلیک تیر را دارند اما بی‌دلیل از آن استفاده نمی‌کنند و رویکرد آنها بر اساس قانون خواهد بود.

همچنین در توضیح ماجرای اعتراض (هادی پور) محیط بان قطع عضو شده، باید گفت، او  تنها محیط‌بان قطع عضو کشور است که بیش از یک سال ‌پیش در درگیری با چهار متخلف ‌پای خود را از دست داد و اکنون از سازمان حفاظت محیط زیست نسبت احراز نشدن جانبازی، دریافت نکردن بیمه و خسارت و تهیه ‌نشدن پای هوشمند مصنوعی مورد نظرش انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید

ماه صفر

امروز چهارشنبه برابر با اول ماه صفر ۱۴۴۳ هجری قمری است. همزمان با ورود به ماه صفر، حالا این ماه نیز به یکی از ترند‌های گوگل تبدیل شده است و بسیاری از کاربران درباره این ماه و تحولات تاریخی در آن در فضای مجازی به ویژه گوگل جست و جو می‌کنند.

بیشتر بخوانید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
در حالی که بسیاری از دارو های ضروری از جمله داروهای قلبی وارد نشده و بیماران دچار مشکل شده اند برای واردات موز و انبه و آناناس ارز کافی جود دارد و برای بالا بردن مصرف هم به تبلیغات دروغین متوسل می شودند
محیط بانان مظلوم هستند... قوانین به نفع خلافکاران و خرابکاران است...
گوگل شما با ماله ما انگاری خیلی فرق میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار