بازدید 13512
۳

نویسندگان ایرانی رکورد گینس را شکستند

همزمان با شکسته شدن رکورد آقای گل بار دیگر نام ایرانیان در گینس ثبت شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 07 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از عصرایران نویسندگان ایرانی با امضای همزمان کتاب مهربانی‌های عصر کرونا که چندی پیش توسط شرکت نورث استار ساکسس به صورت جهانی منتشر شد با هماهنگی این شرکت رکورد گینس را شکستند تا همزمان با شکسته شدن رکورد اقای گل ایران بار دیگر نام ایرانیان در گینس ثبت شود.
نویسندگان ایرانی رکورد گینس را شکستند

 بهار سلاحورزی پژوهشگر و مؤلف همکار این کتاب گفت: کتاب مهربانی‌های عصر کرونا روز چهارشنبه دهم شهریور (یک سپتامبر) با هماهنگی شرکت نورث استار ساکسس و با نظارت سازمان بین المللی گینس به صورت همزمان توسط ۱۵۰ مؤلف همکار این کتاب در سراسر دنیا به صورت آنلاین، امضا و رکورد گینس شکسته شد.

این روزنامه نگار که تألیفی یکی از فصول این کتاب را به عهده داشت افزود: ما توانستیم با کار گروهی کرونا را به فرصتی برای ثبت نام ایران در جهان تبدیل کنیم چرا که مهربانی در هر برهه‌ای از زمان، به ویژه در شرایط سخت و دشوار کرونا فضیلتی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به همزمانی این رکوردشکنی با شکسته شدن رکورد آقای گل جهان گفت: امیدواریم ثبت این اقدام فرهنگی ایرانیان در گینس، همانند رکورد علی داعی نقشی ماندگار و تاثیر گذار در جهان داشته باشد.

کتاب Covid Acts of Kindness یا مهربانی‌های عصر کرونا توسط دپارتمان انتشارات شرکت نورث استار ساکسس متعلق به دکتر شهاب اناری به زبان انگلیسی و با صد و هشتاد و چهار مؤلف همکار از سراسر دنیا چندی پیش به طور بین‌المللی چاپ و منتشر شد و در حال حاضر در سایت آمازون در سراسر دنیا در دسترس است.

این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های الهام بخش از مهربانی‌ها و اقدامات انسان دوستانه مردم دنیا در دوران سخت کرونا است.

این اثر با ارزش، برگی از تاریخ را ثبت کرده که سال‌ها به یادگار خواهد ماند و اینکه در دوران کرونا بر مردم دنیا چه گذشته و در این برهه دشوار چه از خود گذشتگی‌ها، مهربانی‌ها و جان فشانی‌ها کرده‌اند، را به نسل‌های آینده یادآوری خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
این جلف بازی ها یعنی چی؟
باعث افتخار هست.
متولیان کتاب و نشر در ایران متأسفانه از سواد و آگاهی کافی برخوردار نیستن. بنده کتاب داستانی نوشتم و ناشر آن کتاب رو برای کسب مجوز چاپ به اداره ارشاد فرستاده و بررس ارشاد بعد از حدود دوماه از یک واژه ایراد گرفته و اصرار داره که این واژه باید با یک واژه دیگه جایگزین بشه، درحالی که این واژه هیچ جایگزین فارسی نداره و همین واژه در کتاب های درسی دنبیرستانی و کتب علمی و پزشکی کاربرد زیادی داشته و همچنین در نوشتارها و گفتار مردم همین واژه بکار گرفته میشه.حتی مدیرکل اداره ارشاد با درج این واژه موافقت خودش رو به صورت شفاهی بیان کرده ولی گفته که نمیتونه در کار بررس ها دخالت بکنه ولی مدیر فرهنگی ارشاد حاضر نیست در موضع بررس ها تجدید نظر بکنه و کتاب معطل چاپ مانده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل