بازدید 10347
۴
وزیر ورزش مدیران جدیدی برای سرخابی‌ها دارد

سجادی منتظر استعفای مدیران استقلال و پرسپولیس

از میان صحبت های وزیر جدید ورزش اینطور استنباط شده که او خواهان کناره‌گیری مددی و سمیعی است و تمایلی به صدور حکم عزل دو نفر ندارد.
کد خبر: ۱۰۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 05 September 2021

مدیران استقلال و پرسپولیس احتمالا به زودی تغییر خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های مختلف گمانه‌زنی‌های متعددی درباره سرنوشت دو مدیرعامل استقلال و پرسپولیس باقیمانده از دولت گذشته منتشر کرده‌اند اما حالا از میان صحبت های وزیر جدید ورزش اینطور استنباط شده که او خواهان کناره‌گیری مددی و سمیعی است و تمایلی به عزل دو نفر ندارد.

اگرچه عده‌ای توقع داشتند با توجه به حضور احمد مددی در کمیته ورزش ستاد انتخاباتی ابراهیم رییسی و موفقیت های باشگاه پرسپولیس با جعفر سمیعی، این دو مدیر عامل در منصب خود باقی بمانند اما گویا وزیر ورزش دولت جدید تصمیم خود را در خصوص تغییر در مدیریت هر دو باشگاه سرخابی گرفته و تنها دو بازی حساس استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال عربستان و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا فعلا مددی و سمیعی را روی صندلی‌های شان حفظ کرده است.

سجادی منتظر دریافت استعفای مدیران استقلال و پرسپولیس

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دولت جدید شب گذشته در تازه ترین مصاحبه تلویزیونی خود وقتی با پرسشی پیرامون استعفای احتمالی جعفر سمیعی مواجه شد، به گونه‌ای با این سوال برخورد کرد که انگار منتظر دریافت استعفای کتبی مدیرعامل پرسپولیس است و از این اتفاق استقبال می کند. او حتی به شیوه ای زیرکانه جعفر سمیعی را به نوشتن استعفایش ترغیب کرد.

طی روزهای گذشته شایعه شده بود جعفر سمیعی قصد دارد استعفای خود را تقدیم حمید سجادی کند تا دست وزیر ورزش برای تعیین مدیرعامل جدید پرسپولیس بازباشد. سجادی اما شب گذشته با بیان این حرف که فعلاً استعفایی از جعفر سمیعی ندیده و فقط حرف آن را شنیده، نشان داد منتظر دریافت چنین استعفا نامه‌ای است.

طرفداری نوشته حمید سجادی نمی خواهد خودش مدیرعامل پرسپولیس را برکنار کند و ترجیح می دهد جعفر سمیعی با نامه استعفا به دیدارش برود تا او را کنار بگذارد و مدیر مورد نظر خود را به باشگاه پرسپولیس بفرستد.

در استقلال هم احمد مددی شرایط خوبی ندارد و با توجه به قول و قرارهایی که شایعه شده از قبل برخی افراد با وزیر ورزش و جوانان گذاشته اند، به زودی احمد مددی وادار به نوشتن نامه استعفای خود می شود و جایش را به مدیر مورد نظر وزیر ورزش می دهد.

البته جعفر سمیعی و احمد مددی از چرخه مدیران مورد اعتماد وزارت ورزش خارج نخواهند شد. درباره سمیعی گفته می‌شود او به محل کار خود در وزارتخانه برمی‌گردد و آخرین خبر درباره احمد مددی نیز این است که احتمالاً به شرکت توسعه تجهیز یا یکی از شرکت های تابعه وزارت ورزش و جوانان خواهد رفت.

برابر با گمانه زنی ها تغییر مدیرعامل در هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از بازی‌های آسیایی دوت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقم می خورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حاج سمیعی باید بمونه پرسپولیس جای سیاست بازی و جناحی بازی نیست آقای وزیر
لشگر هواداران پرسپولیس در صورتی با رفتن سمیعی ( با توجه به عملکرد خوب او در باشگاه ) موافقت می کنند که بزرگمرد پاک دستی مانند دکتر دادکان مدیر عامل پرسپولیس بشود نه آشغالی مانند آ....
با سلام و احترام امیدوارم وزیر جدید مثل وزیر قبلی از یک تیم حمایت نکنه و تیم های دیگر رو قربانی یک تیم کنه و عدالت در مورد همه تیم ها به صورت یکسان اجرا بشه.با آرزوی توفیق برای وزیر محترم جدید ورزش جناب آقای سجادی
نه اقای وزیر هیچ مدیرعاملی مثل اقای خاص نخواهدشد سیاست درورزش معنا ندارد سمیعی باید بماند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل