بازدید 3501
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

کاهش دما و بارندگی در نوار شمالی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی از چند پدیده آب و هوایی توامان در کشور، از جمله وزش بادهای شدید موقت در غرب و شرق، کاهش محسوس دما در نوار شمالی و ادامه رگبار باران تا اواخر امشب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 04 September 2021

کاهش دما و بارندگی در نوار شمالی کشور

«کبری رفیعی» روز شنبه درباره آخرین وضعیت جوی کشور به ایرنا، افزود: بارش ها در نوار شمالی در  پی ورود سامانه بارشی به کشور تا عصر امروز هم ادامه دارد.

وی گفت: همزمان وزش باد شدید موقت و کاهش محسوسِ دما در مناطقی نظیر سواحل خزر، شمال آذربایجان شرقی و غربی، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی و رضوی پیش‌بینی می‌شود که با رگبار باران نیز همراه است.  

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، امروز و فردا در غرب و شمال غرب کشور، وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می شود.  

رفیعی اظهارکرد: در نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ داده و در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان رضوی خیزش گرد و خاک و پیش‌بینی می‌شود.  

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش پراکنده در سواحل جنوبی کشور همراه با کاهش دما ادامه دارد که در اردبیل تا ۱۵ درجه و در سواحل خزر نیز ۶ تا ۷ درجه خواهد بود.

 وی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. هوای تهران امروز ۳۵ درجه سانتیگراد است که نسبت به دیروز ۲ درجه خنک تر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل