بازدید 3677

سرمربی لبنان: شانس ما برای صعود به جام‌جهانی زیاد است!

کد خبر: ۱۰۷۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 02 September 2021

ایوان هاشک در آستانه نخستین دیدار تیم ملی فوتبال لبنان برابر امارات در چارچوب گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا که امشب به میزبانی ورزشگاه زعبیل دوبی برگزار می‌شود، گفت: لبنان شانس زیادی برای صعود به جام جهانی 2022 دارد. در ترکیب لبنان بازیکنانی هستند که از 16 سالگی اشتیاق زیادی برای بازی در جام جهانی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان افزود: ما برابر امارات و سایر رقبا با تمام قدرت بازی خواهیم کرد. مشتاقانه منتظر رسیدن به تمامی امتیازها هستیم. من با توجه به کار در باشگاه‌های امارات بیشتر بازیکنان تیم ملی این کشور را می‌شناسم و به طور حتم از آن سود خواهم برد. این تجربه در بازی با امارات به من کمک می‌کند و در بازی روی برنامه پیروزی کار خواهم کرد. ترکیب تیم ملی امارات تغییر چندانی نکرده و فقط دو بازیکن اضافه شدند. به طور کلی تمام جزئیات حریف لبنان را می‌دانم اما امارات همیشه در خانه قدرتمندانه بازی می‌کند. هرچند این مانعی برای پیروزی ما نیست. در جهان تیمی نیست که در هر بازی برای پیروزی بازی نکند.

حسن معتوق، بازیکن تیم ملی فوتبال لبنان نیز گفت: لبنان شرایط سختی را با توجه به ابتلای برخی بازیکنان به ویروس کرونا می‌گذراند. این موضوع باعث می‌شود تا برای مبارزه بهتر در بازی با امارات ترغیب شویم. ما حتی در شرایط سخت‌تری نسبت به الان بازی کرده‌ایم.

تیم ملی فوتبال ایران نیز ساعت 20:30 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای سوریه است.

در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، امارات، سوریه، لبنان و عراق رقابت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی