بازدید 4693

کامبک پرتغال با ۲گل معجزه‌آسای رونالدو در وقت‌اضافه!

پرتغال در گروه A میزبان ایرلند بدون امتیاز در این گروه بود که تا دقیقه 89 در خانه بازنده بودند اما آنها کاپیتانی مثل کریستیانو رونالدو دارند که تا دقیقه 6+90 دو گل به ثمر رساند
کد خبر: ۱۰۷۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 02 September 2021

پرتغال در چهارمین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به لطف درخشش کاپیتان اعجوبه اش پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرتغال 7 امتیازی در چهارمین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی و در گروه A میزبان ایرلند بدون امتیاز در این گروه بود که تا دقیقه 89 در خانه بازنده بودند اما آنها کاپیتانی مثل کریستیانو رونالدو دارند که تا دقیقه 6+90 دو گل به ثمر رساند و علاوه بر عبور از رکورد علی دایی با 111 گل ملی، تیمش را به یک پیروزی دراماتیک رساند و 10 امتیازی کرد. صربستان و لوکزامبورگ با 7 و 6 امتیاز دوم و سوم هستند.

کامبک پرتغال با ۲گل معجزه‌آسای رونالدو در وقت‌اضافه!

در دقیقه 15 بازی، ضربه پنالتی به دست آمده برای پرتغالی ها را کریستیانو رونالدو در شرایط روانی نامساعد بعد از درگیری با بازیکن حریف زد که توسط دروازه بان مهار شد و او فرصت رکورد شکنی را هم از دست داد.

در ادامه بازی، در دقیقه 1+45، کرنر ارسالی جیمی مک‌گرث با ضربه سر ایگن وارد دروازه پرتغال شد تا نیمه اول با برتری ایرلند به پایان برسد.
در ادامه تعویض های فرناندو سانتوس و ورود بازیکنانی مثل آندره سیلوا، ژائو ماریو، نونو مندس، ژائو موتینیو و گونسالو گدش نتیجه داد و پرتغال به گل تساوی رسید.

در دقیقه 89 کریستیانو رونالدو زهر خود را ریخت و حساب کار را 1-1 کرد. گونسالو گدش که در دقیقه 82 وارد میدان شده بود، به خوبی توپ را از سمت راست ارسال کرد تا رونالدو با یک ضربه سر دروازه ایرلند را باز کند.

این پایان کار نبود؛ کریستیانو رونالدو در دقیقه '6+90 بریس کرد و به 111 گل ملی رسید؛ کاملاً مشابه صحنه گل اول، ژائو ماریو این بار توپ را ارسال کرد و رونالدو با یک ضربه سر دیگر دروازه ایرلند را فرو ریخت و با درآوردن پیراهنش یک کارت زرد را هم به جان خرید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل