بازدید 8972

۳ گزینه‌ نهایی تصدی شهرداری اراک مشخص شدند

سومین مرحله از انتخاب شهردار در اراک پایان یافت و سه گزینه نهایی تصدی این پست مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 31 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روند انتخاب شهردار اراک با شناسایی ۴۳ نفر در شورای ششم شهر اراک کلید خورد و در گام بعدی اعضای شورا پس از ارزیابی اولیه از ۱۰ نفر درخواست کردند تا برنامه اجرایی خود را برای شهرداری اراک ارائه کنند و با انصراف یک نفر، ۹ برنامه به شورای اسلامی شهر اراک رسید.

هفته گذشته در سومین مرحله، سید مهدی حسینی، محمد جعفرپور، محمد صادق قائمی، عباس ملک حسینی، علیرضا کریمی، غلامعباس آجرلو، احسان شریفی، محمد عسگری و علیرضا محمودی در جلسات غیر علنی شورا به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

آنچه از شواهد برمی‌آید احسان شریفی قائم‌مقام اسبق معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، محمد عسگری عضو فعلی شورای شهر ششم که سابقه تصدی معاونت خدمات شهری، مدیرعاملی باشگاه شهرداری و همچنین مدیرعاملی سازمان فرهنگی و ورزشی را در شهرداری اراک دارد و علیرضا محمودی عضو اسبق شورای شهر اراک در ادوار گذشته و مدیرعامل فعلی شرکت فولاد آذربایجان، سه گزینه نهایی تصدی شهرداری اراک هستند.

اگر چه اعضای شورای شهر اراک در مورد اعلام رسمی گزینه‌های نهایی شهرداری سکوت کرده‌اند، اما گمانه‌زنی‌ها در مورد قرار گرفتن یکی از اعضای فعلی شورا در جمع سه گزینه نهایی، واکنش‌های منفی را از سوی فعالان سیاسی در پی داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست