بازدید 4266

پذیرش گرایش هایDBA مدیریت منابع انسانی و مدیرعامل حرفه ای دانشگاه تهران

پذیرش جدید دوره‌ حرفه‌ای مدیریت کسب و کار DBA با گرایش مدیریت منابع انسانی و مدیرعامل حرفه ای دانشگاه تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 29 August 2021

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان اولین مرکز تخصصی آموزش های حرفه ای مدیریت و کسب و کار مقرر است درپایان این دوره، دانش پذیرانی که این دوره ها را با موفقیت گذرانده اند به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های کاربردی دانشکده مدیریت شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند صلاحیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار بویژه با نگرش مدیریت منابع انسانی و مدیرعامل حرفه ای را اثبات نمایند.

پذیرش گرایش هایDBA مدیریت منابع انسانی و مدیرعامل حرفه ای دانشگاه تهران

بر اساس اطلاعیه مرکز آموز‌ش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور در حوزه مدیریت و کسب وکار، دوره DBA گرایش منابع انسانی و DBA مدیرعامل حرفه ای برگزار خواهد شد. مدیران و علاقه مندان به حوزه‌های منابع انسانی و مدیریت اجرایی می‌توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر حوزه‌های منابع انسانی و مدیرعامل حرفه ای متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه‌ای را تجربه نمایند.

این دوره ها به صورت یکساله و حضوری و آنلاین در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود. دکتر آرین قلی پور استاد تمام دانشگاه تهران به عنوان مدیر علمی این دوره ها بر برنامه ریزی و عملکرد آن نظارت کامل دارند. مهمترین دروس DBA مدیریت منابع انسانی عباتند از : ساختار سازمانی کلان، تجزیه و تحلیل شغل، برنامه ریزی منابع انسانی، مدیریت عملکرد، حقوق و مزایا، مدیریت استعدادها،منتوریگ،جانشین پروری و... . جهت آشنایی کامل با سرفصل‌های این دوره می‌توان روی عبارت روبرو کلیک نمود. (سرفصل‌های دوره DBA مدیریت منابع انسانی)

لازم به ذکر است منابع این دروس با استاندارد 34000 مدیریت منابع انسانی و نیز دوره های حرفه ای منابع انسانی منطبق می باشند.

مهمترین دروس DBA مدیریت عامل حرفه ای عباتند از : مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک، تفکر استراتژیک، مدیریت عملکرد، مدیریت پروژه، مدیریت برند،بازاریابی دیجیتال،اقتصاد مدیریت و... . جهت آشنایی کامل با سرفصل‌های این دوره می‌توان روی عبارت روبرو کلیک نمود (سرفصل‌های دوره DBA مدیرعامل حرفه ای)

پذیرش گرایش هایDBA مدیریت منابع انسانی و مدیرعامل حرفه ای دانشگاه تهران

دوره آنلاین

لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در این دوره‌ها به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید دوره فرآهم می‌آورد. در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

سایر گرایشات تخصصی MBA و DBA

دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA با هدف توسعه مهارت‌های مدیریت بهینه کسب و کار در کشور برگزار می‌شوند و طیف وسیعی از متخصصانی که به مباحثی همچون کارآفرینی، توسعه بازار، توسعه مدل های کسب و کار، رهبری کسب و کار و بهینه سازی کسب و کار علاقه‌مند هستند در این دوره‌ها شرکت می‌نمایند. دوره‌های MBA و DBA بصورت مباحث بین رشته‌ای شناخته شده و مخاطبان از رشته‌ها و زمینه‌های کاری مختلف می‌توانند در این دوره‌ها حضور یابند.

در حال حاضر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در دوره DBA در گرایش های مدیریت استراتژیک،تحول دیجیتال،مدیریت منابع انسانی،مدیریت بازرگانی،ریتیل و فروشگاه داری ،مدیرعامل حرفه ای،آینده پژوهی،روابط عمومی ،مدیریت پروژه پذیرش دانش پذیر دارد.

همچنین دوره مدیریت کسب و کار در سطح MBA نیز توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در گرایش های کسب وکار دیجیتال،تحلیل گری کسب وکار،ریتیل و فروشگاه اداری ،مد و پوشاک و فشن ،منابع انسانی،فروش،استراتژی و سرمایه گذاری،بازاریابی دیجیتال،بلاکچین،روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند از این دوره نیز استفاده نمایند.

دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

زمان بندی کلاس‌ها:

این دوره ها روزهای پنج شنبه یا جمعه ساعت 8:30 صبح الی 18:00 و در صورت لزوم در اواسط هفته در پایان ساعت اداری و مطابق برنامه فصلی برگزار می‌شوند. (در ایام همه گیری ویروس کرونا کلاس‌ها از طریق روش‌های نوین آموزشی بصورت آنلاین و حضوری برگزار خواهند شد.

نحوه پذیرش و ثبت‌نام در دوره های DBA و MBA

پذیرش در دوره‌های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به صورت بررسی سوابق و مدارک و برگزاری مصاحبه آنلاین و حضوری خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88220537 يا 88229901 با پیش‌شماره 021 مرکز آموزش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تماس حاصل نمايند و نيز افرادي كه خارج از ايران هستند مي‌توانند از طريق نرم افزار واتساپ با شماره 00989027017001 پيام‌ها و سوالات خود را مطرح نمايند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره‌ها نیز می‌توان روی عبارت ثبت نام دوره های دانشگاه تهران کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می نمایند.

همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبگاه این مرکز به آدرس  https://postmba.org فرآهم خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی