بازدید 31579
۷

وزیر ورزش باباحمید استقلالی است یا پرسپولیسی؟!

شوخی مجری شبکه پنج با حمید سجادی، وزیر جدید ورزش: هواداران استقلال و پرسپولیس منتظرند ببینند «بابا حمید» برای کدام تیم است؟!
کد خبر: ۱۰۷۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱ 26 August 2021
تعداد بازدید : 1450
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
مشکل اقای سجادی نیست پرسپولیس تیم حکومتی است
حالا پرسپولیسیه یا استقلالی؟
رسانه ها و مجریانی امثال شمابه همراه وزیر ورزش و اذنابش باحمایت یکطرفه از تیم پیروزی و ضربه زدن به تیم بزرگ استقلال باعث این دوگانگی در ورزش شدند و مجددا با فشار رسانه ای وزیر جدید به روش اسلاف خود کار را ادامه خواهد داد این بدعت نیست که با لحن تمسخرآمیز صحبت می کنید این واقعیت جامعه است که خود را به کری و کوری میزنید
عجب!تیم حکومتی وحاکمیتی وابسته به نظام پرطرفدارترین ومحبوبترین تیم کشورمی شود؟مگرمی شود محبوبیت راخرید؟مگرمی شود باپول وقدرت ورانت پرسپولیس شد؟حتما علی کریمی هم بارانت واستفاده ازلابی های قدرت وثروت وکمک حکومت محبوبترین بازیکن کشور واسطوره فوتبال ایران شده است؟دوست عزیز،مشکلات تیم خوب وبزرگ استقلال را درست ببینید وواقعی تحلیل کنید.
اگه فرهاد مجیدی هم بشه وزیر ورزش استقلال شخصیت قهرمانی بهش نمیاد .‌..مشکل اونجایی است که استقلال هوادارانش با خودشون مشکل دارن ...بیشتر مشکل هواداران بی جنبه این تیم است با یه برد مغرور و بابا یه شکست آسمون و زمین را بهم می بافند که خودشون قانع کنن مشکل از وزیر است
آقای سجادی که قبلا تو تیم مدیریت پرسپولیس هم بودن دیگه حرفی نیست که
چرا سالهای قبل و در دولت‌های قبل این صحبت‌ها نبود؟! میدونید چرا؟ چون در دولت روحانی صددرصد برنامه ریزی شده بود که استقلال تضعيف شود.این حقیقتی انکار ناپذیر است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار