بازدید 8692

دستگیری سارق بعد از جريمه خودرو

کد خبر: ۱۰۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 24 August 2021

ثبت جریمه برای خودروی مرد سابقه‌دار که بعد از سرقت 100 میلیون تومانی از یک خانه فرار کرده بود سرنخ دستگیری او را به پلیس داد.

به گزارش ایران، بیستم خرداد امسال پرونده‌ای مبنی‌بر سرقت منزل از کلانتری 163 ولنجک به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرستاده شد. شاکی در تحقیقات به عمل آمده اظهار داشت: حدود ساعت 6 صبح سارق یا سارقان وارد خانه من و مادرم واقع در زعفرانیه شده و اموالی از قبیل: تلفن همراه، لپ‌تاب، اسکنر، کیف پول، فشارسنج، و... به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به سرقت برده‌اند.

نخستین تحقیقات پلیسی نشان می‌داد سارق یا سارقان از طریق دیوار منزل وارد حیاط شده و پس از تخریب پنجره آشپزخانه وارد آپارتمان شده و اقدام به سرقت اموال کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه «سعید دالوند» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: در ادامه بررسی محل سرقت تعدادی دوربین مداربسته مشرف به منزل شاکی شناسایی و در بازبینی فیلم آن مشخص شد مردی با یک دستگاه خودرو 405 مشکی رنگ به آدرس شاکی مراجعه و پس از گذشت زمانی با در دست داشتن یک چمدان و یک ساک دستی به سمت خودرو خود رفته و محل را ترک کرده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در تصاویر به‌دست آمده بخشی از پلاک خودرو نیز توسط کارآگاهان شناسایی و مشخص شد که در تاریخ سرقت در منطقه شوش خودروی فوق جریمه و در سامانه راهور ثبت شده بود با سرنخ‌های به‌دست آمده رد پای سارق کشف و مشخص شد سارق پس از سرقت به سمت منطقه شوش رفته است، در ادامه پس از بکارگیری شیوه‌های نوین کشف جرم، هویت سارق به نام یوسف به‌دست آمد و پی‌جویی‌های کارآگاهان معطوف به یوسف که یکی از متهمان سابقه‌دار بود شد.

یافته‌ها حکایت از آن داشت یوسف چند ماه قبل اقدام به خرید یک دستگاه خودروی 405 مشکی کرده است. لذا اقدامات انجام شده به مقام قضایی گزارش و دستور توقیف خودروی سارق دریافت شد و درنهایت هجدهم مرداد متهم در حین تردد با خودرو شناسایی و دستگیر شد و برای ادامه تحقیقات به این یگان انتقال یافت.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم اعتراف کرد چند روز قبل از سرقت با خودروی دیگری تصادف کردم و با توجه به اینکه بتازگی از زندان آزاد شده بودم و نیاز مبرم به پول داشتم اقدام به سرقت کردم که پرونده به همراه متهم به شعبه 10 دادسرای ناحیه یک ارسال و متهم به منظور شناسایی مالخر و دیگر همدستان احتمالی وی در اختیار این یگان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها