بازدید 7608
اسماعیلی در نشست هم‌اندیشی شورای اطلاع‌رسانی دولت:

افزایش اخیر قیمت‌ها ناشی از عوامل روانی است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به افزایش قیمت برخی کالا‌ها در روز‌های اخیر گفت: کارشناسان معتقدند که این افزایش قیمت‌ها صرفا ناشی از عوامل روانی است.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 24 August 2021


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به افزایش قیمت برخی کالا‌ها در روز‌های اخیر با بیان اینکه عموم کارشناسان معتقدند که این افزایش قیمت‌ها صرفا ناشی از عوامل روانی است، گفت: مدیران بخش‌های مختلف از جمله در بخش اطلاع‌رسانی باید نسبت به صیانت از حقوق مردم احساس تکلیف کرده و اجازه ندهند انتشار اخبار منفی و تبلیغات روانی دشمنان باعث افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات و متضرر شدن مردم شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه در مدت کمتر از یک ماهی که از تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور می‌گذرد، دربرخی حوزه‌ها ازجمله واکسیناسیون شاهد اقدامات جدی و موثرتری حتی نسبت به قبل بوده‌ایم، افزود: حجم واردات واکسن به شدت افزایش یافته و تعداد روزانه تزریق واکسن درحال نزدیک شدن به مرز یک میلیون نفر است، اما نتوانستیم به شکل مناسبی نسبت به این اقدامات اطلاع‌رسانی کرده و از آن بازخورد مثبت بگیریم.

اسماعیلی اظهار داشت: در همین مدت کوتاه اقدامات مهمی در تسهیل و تسریع ترخیص کالا‌های اساسی از جمله گندم و نهاده‌های دامی از گمرک انجام شده و امروز برخی از این کالا‌ها بدون هیچ توقفی در گمرک مستقیم از کشتی توسط کامیون‌ها بارگیری شده و به انبار‌ها یا شبکه توزیع منتقل می‌شود، اما در این زمینه نیز هنوز شاهد تاثیرگذاری عوامل روانی منفی روی بازار هستیم.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده کمبود برخی کالا‌های اساسی جبران شده و روند تسریع در تامین واکسن و انجام واکسیناسیون گویای آینده‌ای بهتر است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که آثار مثبت این تلاش‌ها در افکار عمومی آشکار شده و آثار تبلیغات مسموم و انعکاس نادرست مطالب نیز خنثی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۳
عجب! چقدر این سخن به گوشم آشناست! یاد سیف افتادم یک دفعه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عوامل روانی خود مسئولین هستن
جناب ! این عوامل روانی ،داره ما رو روانی میکنه! می فهمید یانه!
پس مشكل از عوامل روحاني نيست !!!
روانیه؟خوب حالا چیکار کنیم؟ بخریم یا نخریم یا صبر کنیم یه روانشناس مشکل روانی رو حل کنه و اگه تا اون موقع نمردیم بخریم.
بیچاره روان همه چیز را به گردن ان میاندازید
شروع شد
بهونه های جدید
خب برادر جلو عوامل روانی را بگیرید
دست به خرید هر چی میزنم میگن دلار رفته بالا فعلا نمی فروشیم. حالا چیکار کنیم؟ آخه چرا دچار چنین بلایی شدیم؟ باید به خاطر این دلار دق کنیم بمیریم؟ آیا خلق شدیم که با افزایش روزانه دلار از اول طفولیتمون زجرکش بشیم. لعنت به این دنیا که ناخواسته اومدیم توش گرفتار شدیم.
مگه شما نیومدید اوضاع رو درست کنید؟ آهان اوضاع خودتون منظور بود....
گربه عطسه کنه قیمت ها بالا میره - این هم روانیه ؟

خدایا از شر مسئولین بی کفایت به خودت پناه می برم
شرم آوره
روانی یا عادی بلاخره همه چیز گران میشه و دیگه ارزان نمیشه
اگرروحانی بود الان پدرش را درمیاوردید
ماست مالی از نوع جدید
پراید شده ۱۶۰ میلیون !!!!
سال دیگه اگه همین پراید بشه ۵۰۰ میلیون هیچکدام تعجب نمیکنه وهمه هجوم میارن برای خریدش
من سه ماهه که به کانادا مهاجرت کردم هفته پیش مزدا ۲۰۲۱ فول اتوماتیک ۲۵۰۰ سی سی اسپورت را خریدم ۲۸۰۰۰ دلار که به دلار آزاد کانادا میشه نزدیک ۶۰۰ میلیون تومان اونم ازدم قسط ماهی ۳۵۰ دلار !!! این ماشین مجهز به رادار کروز کنترل و تشخیص نقاط کور هست و کلی اپشن های دیگه مثل گرم کن صندلی و فرمان داره
اینجا ‌البته همه جای دنیا مشتری حق انتخاب داره و نماینده های فروش شرکت ها باهم سر جذب مشتری رقابت میکنند و تا کمرهم خم میشن که ازشون خرید کردید !!!
حالا این امکانات رومقایسه کنید با شرایط انحصاری ‌ظالمانه فروش خودروهای بی کیفیت ایران که باید برای خرید ماشین بی کیفیت و سال‌های از رده خارج شده پراید ۱۶۰ میلیون پول بدی تازه اونم اگه شانس بیاری و اسمت در قرعه کشی دربیاد میتونی بخری !!
راستی الان با ۶۰۰ میلیون چه ماشینی میشه تو ایران خرید ؟؟؟؟!!!!
وقتی روحانی بود بی لیاقتی بود الان روانیه.بیچاره مردم که گرفتار شما عقلا شدند
افزایش اخیر قیمت‌ها ناشی از عوامل روانی است
چهل سال است افزایش قیمتها از عواملی است که افراد روانی بوجود آوردند و پول فراونی نیز به جیب زدنند و دلتمردان همواره تماشا گر بودنند و این عوامل روانی را دستگیر نمی کنند تا خلق الله از دست ایشان راحت شوند
قرار بود که این دولت تحول ایجاد کند . همین اول کار که رییس دفتر رییس جمهور حرفهای گذشته را تکرار می کند. روانی یا هر علت دیگر سبب شده که هر روز سفره مردم خالی تر و مردم روانی تر شود. صبر مردم هم حدی دارد و در حال به پایان رسیدن است . دولت رییسی اخرین فرصت برای اصلاح است و اگر این اتفاق نبفتد نظام اسلامی با خطر جدی فروپاشی مواجه می شود. هر روز عده اندکی بر ثروتهای چند ده هزار میلیادریشان افزوده می شود و مسوولان هم بهانه های اینگونه می اورند...
اينم ازون حرفهاست ! نان ، قوت لايموت مردم كه از هر قرص٩٠٠ تومان به ١٤٠٠ تومان رسيده و شيرپاكتى كه از ٦٣٠٠ تومان به ٩٥٠٠ رسيده ( و باز هم زمزمه افزايش قيمت ان به گوش مى رسد) و........كاملا عينى است و نه روانى ، اين كارشناسان يا بيسوادند و يا متملق و يا منفعت طلب و يا قصد تخريب دارند
چهل ساله همینو میگید خب عوضش کنید ...
آقای رئیس دفتر سالهاست که افزایش قیمتها ناشی از عوامل روانی است!!!!!
این بنده خدا خیلی پیاده هست اقای رئیسی تو‌ رودربایستی مانده است. اصلا حرف زدن بلد نبست
این آقا یا نمی‌دونه روانی یعنی چی و یا نمی‌دونه گرانی یعنی چی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی