بازدید 16983
۹

آزمون بزرگ مجلس انقلابی در رأی اعتماد به یک جوان نخبه

امید است بنا بر سخنان رئیس جمهور که تاکید دارد، عبدالملکی با نخبگی و شایستگی های اخلاقی، توانمندی ها، تخصصش می تواند در این وزارت خانه تحول ایجاد کند، اصلاحات مدیریتی به درستی مورد توجه او قرار گیرد تا هرچه زودتر شاهد باز شدن گره های ذینفعان این وزارتخانه به واسطه اقدامات و عملکرد وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم...
کد خبر: ۱۰۷۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 24 August 2021

آزمون بزرگ مجلس انقلابی در رأی اعتماد به یک جوان نخبه

ستاد کشوری و مردمی همیاران دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی و حامیان دولت قوی و مردمی در بیانیه ای از معرفی «حجت الله عبدالملکی» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کرده و دادن رأی اعتماد به وی را آزمونی برای مجلس انقلابی خوانده اند.

به گزارش «تابناک»، متن این بیانیه بدین شرح است: آیا اشتغال مهم ترین معضل کشور نیست؟ ایا اقتصاد مقاومتی ضرورت نظام نیست؟ چه کسی بهتر است سکان وزارتخانه مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با بخش مهمی از اشتغال، سلامت، اقتصاد کشور و مهمتر از همه کارگران و بازنشستگان سر و کار دارد را بر عهده بگیرد؟ جز اینکه باید فردی این مسئولیت را بپذیرد که تجربه و انگیزه فعالیت در این حوزه را داشته باشد؟

به گزارش «تابناک»، «دکتر حجت الله عبدالملکی» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتخب کارگروه و شخص رئیس جمهور و جوان‌ترین وزیر کابینه است. او فردی امتحان پس داده است که 40 درصد اشتغال کشور را با کمترین هزینه های ممکن ایجاد کرده و متولد 1360 است. عبدالملکی، دکتری اقتصاد خود را از دانشگاه اصفهان گرفته و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی که اکنون ریاست قوه مجریه را بر عهده دارد، در معرفی وزیر پیشنهادی خود برای وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، می گوید: آقای عبدالملکی یکی از افراد امین رهبر انقلاب هستند. جوان، پاکدست و فساد ستیز است. ایشان با نیروی جوانی و پاک دستی خودشان می توانند در وزارتخانه مربوطه تحول ایجاد کنند.

عبدالملکی از جنس مردم است، انقلابی است و درد مردم را دیده و چشیده، عالم به مشکلات امروز ایران است، مافیا را می شناسد و برنامه های قابل قبولی برای مبارزه با فساد و اعتلای اشتغال و معیشت مردم دارد که گواه این مدعا عملکرد بسیار مثبت وی در حوزه اشتغال، کارآفرینی و صندوق‌های بازنشستگی است و هر جایی که مسئولیت داشته توأم با توفیق و خلوص نیت و تعهد او بوده است.

وزیر پیشنهادی آیت الله رئیسی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فردی معتقد، هوشمند، تئوری‌پرداز و مسلط به اقتصاد مقاومتی بوده، لذا بر اساس فرمایشات رهبر معزز انقلاب که مساله اشتغال، معیشت و و اقشار آسیب پذیر را در اولویت برنامه های کشوری می دانند، حضور این جوان انقلابی و با روحیه جهادی در رفع معضل های بزرگ موجود در کشور که همگی در این وزارت تجمع یافته، راه گشا خواهد بود.

یکی از برنامه‏ های اصلاحی حضرت علی (ع) در دوره زمامداری، گماشتن نیروهای شایسته، کارآمد و صالح در مصادر امور حکومت بود؛ زیرا استقرار و دوام حکومت به ویژه با شاخصه‏ های دینداری و عدالت، بدون کارگزاران شایسته عملی نخواهد بود. از این‏رو، یکی از مقوله‏ های مهم و مورد توجه جدی امام علی (ع)، کارگزاران حکومت بود. حکومت مورد نظر امام علی (ع) از سه شاخصه مهم "دینداری"، "عدالت" و "مردمداری" برخوردار است. تحقق عینی و عملی این شاخصه‏ ها در جامعه، به وجودزمامداران و کارگزاران صالح و شایسته بستگی دارد.

امید است بنا بر سخنان رئیس جمهور که تاکید دارد، عبدالملکی با نخبگی و شایستگی های اخلاقی، توانمندی ها، تخصصش می تواند در این وزارت خانه تحول ایجاد کند، اصلاحات مدیریتی به درستی مورد توجه او قرار گیرد تا هرچه زودتر شاهد باز شدن گره های ذینفعان این وزارتخانه به واسطه اقدامات و عملکرد وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم.

ستاد کشوری و مردمی همیاران دولت کار و کرامت آیت الله رئیسی و حامیان دولت قوی و مردمی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
دفاع تمتم قد تابناک از وزیر تعاون ،خدابداد برسد.
با سلام و احترام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارتخانه ای هست که به‌لحاظ گستره ی امور در حوزه های صنعت، پزشکی، درمان، کشاورزی، بیمه، نفت اثر گذار و اثر پذیر هست. مدیری باید در راس این مجموعه باشد که هم توان علمی و هم عملی در حوزه های یاد شده را داشته باشد. همچنین در صورت مدیریت ضعیف بستر رانت و فساد گسترده فراهم خواهد بود. مدیری عملگرا و جهادی و پرتلاش و خلوص نیت و غیر سیاسی و به معنای واقعی کلمه مردمی همچون حاج قاسم (د ر بعد عمل و تلاش و نیت) و مدیری مدبر و پخته.... با تمام احترام به وزیر پیشنهادی جریانی در صدد تحمیل خواسته خود می باشد. این وزارت خانه برای وزیر پیشنهادی مناسب نیست. بنده در نامه ای مفصل که پیشنهاداتی هم آماده کرده ام تا خدمت مقام معظم رهبری ارسال نمایم به این موضوع هم پرداخته ام....
اگر مجلس کارشو درست و منطقی و علمی انجام بدهد به نفع رییس جمهور و مردم خواهد بود و گرنه هیچ

ولی مسئولین باید دقت کنند تا گشایش خوبی در امورات کشور مخصوصا صنعت و تولید ایجاد شود و گرنه ته مانده اعتماد مردم هم از دست میرود . قبلی ها اونجوری و حالا ببینیم این طیف چه خواهند کرد ....
خدایی بعد از شریعتمداری در وزارت کار هرکس بیاید قابل تر و صلاحیت دار تر است
تعاون و رفاه اجتماعی هیچ فقط کار می ماند که آنهم دست وزیر نیست
از نماینده ها انتظار داریم شعار را به عمل تبدیل کنند: جوان گرایی-مبارزه با فساد...
اقتصاد مقاومتی جواب نمیده و این دولت هم شکست خواهد خورد چون :
دولت ونظام با مردم هماهنگ نیستند و از هم دورند .
90 درصد اقتصاد دولتی هست و دولت و دولتیها بی انگیزه و اگر انگیزه ای هست به خاطر منافع شخصی .
90 درصد اقتصاد دست ده درصد انسان بی انگیزه و بی سواد و سیستم کودن و کند دولتی است . این سیستم امکان داره یک کالا را مثلا یه قطعه پمپ را که یک میلیون قیمت دارد را صد میلیون بخرد و هیچ کس متوجه نشود. سیستمهایی که سود و زیان براش فرقی ندارد . خوب چطور میخواد موفق شود؟
نخبه؟ اینکه با رانت و سهمیه درس بخونی و مدرک کیلویی بگیری و چون توو دار و دسته خواص هستی بهت پستهای مدیریتی بدن نخبگیه؟ چه طرح و برنامه ای داشته که اجرا کرده باشه و به نفع مردم شده باشه؟
این ادعا عجیب نیست که یک نفر به تنهایی 40درصد اشتغال کشور را بوجود آورده باشد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس