بازدید 5996
۲

ورود ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالا به کشور

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از پهلوگیری ۱۱۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در سال جاری در بندر امام خمینی خبر داد و گفت: در این مدت ۶میلیون و ۸۰۰هزار تن انواع کالا وارد ایران شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 23 August 2021

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان، عادل دریس اظهار داشت: به‌دنبال ورود ١١٨ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در ۵ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۶ میلیون و ٨۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی در این مجتمع بزرگ بندری تخلیه شد که رشد ١٧درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان می‌دهد.

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود‌: این میزان کالا که شامل دانه روغنی، کنجاله سویا، جو، روغن خوراکی و گندم است ۵ میلیون و ٧١٣ هزار تن از آن با استفاده از ناوگان جاده‌ای و ١٢ هزار تن نیز از طریق ناوگان ریلی به‌منظور تسریع در خروج کالا‌های اساسی به مبادی مصرف در اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد‌: تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از ۶ میلیون تن انواع کالای اساسی با همکاری عوامل مختلف اجرایی از این بندر خارج شده است.

مدیر‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به نگهداری بیش از ٣ میلیون و ۳۰۰ هزار تن انواع کالا‌های اساسی در مجتمع بندری امام خمینی گفت: با همکاری و هم‌افزایی دیگر دستگاه‌های اجرایی روند خروج کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
یعنی دلیل افزایش قیمت کالاهای اساسی در هفته اخیر این بود؟
وارد شدن کالا که مهم نیست !!
کی میتونه اونارو بخره ؟!!!
پولش کجا بود؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست