بازدید 4912
وداع مسی و مصدومیت هموطن آرژانتینی

آگوئرو خواستار خروج از بارسلونا در نیم فصل شد!

آگوئرو یکی از دلایلی که بارسلونا را انتخاب کرده است بازی در کنار دوست قدیمی اش لیونل مسی است که حالا با جدایی فوق ستاره آرژانتینی این بازیکن تصمیم به ادامه حضور در نیوکمپ ندارد و قصد جدایی دارد
کد خبر: ۱۰۷۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 17 August 2021

هفته گذشته در رسانه‌ها خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پس از انجام تست‌های بیشتر روی سرخیو آگوئرو، مشخص شد که این بازیکن به دلیل مصدومیتی که در ساق پای راستش دارد، حدود ۱۰ هفته از میادین دور خواهد بود.

پیش از این در گزارشی اعلام شده بود که آگوئرو یکی از دلایلی که بارسلونا را انتخاب کرده است بازی در کنار دوست قدیمی اش لیونل مسی است که حالا با جدایی فوق ستاره آرژانتینی این بازیکن تصمیم به ادامه حضور در نیوکمپ ندارد و قصد جدایی دارد. امروز، اما فیل کیترومیلیدس خبرنگار لالیگا تی وی که نزدیک به باشگاه بارسلونا است در گزارشی مدعی شده است آگوئرو از شرایط فعلی راضی نیست و دوست دارد هر چه سریعتر این تیم را به مقصد MLS ترک کند.

هدف اصلی آگوئرو انتقال در نیم فصل است و او حاضر به رضایت برای مهیا شدن شرایط این انتقال است. آگوئرو بهترین گلزن تاریخ سیتی بود که به صورت آزاد راهی بارسا شد، اما پیوستن مسی به پاریس شرایط را برای وی کاملا متفاوت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم