بازدید 4998
۴

ورود سگ به تمامی پارک‌های تهران ممنوع است

کد خبر: ۱۰۷۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 16 August 2021

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضاهای سبز شهر تهران با تاکید بر ممنوعیت ورود سگ و حیوانات خانگی به بوستان های تهران گفت: با مصوبه شورای قبل در این باره مخالفت کرده است.

به گزارش مهر، روز گذشته حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو شورای ششم شهر تهران در جریان ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری از ورود بی ضابطه سگ به پارک‌های تهران انتقاد کرد و مصوبه شورای پنجم درباره اختصاص یک محیط مجزا از محل بازی کودکان، برای سگ گردانی و ورود حیوانات خانگی به بوستان‌های تهران را مغایر با قانون دانست.

وی خطاب به یزدانی گفت: متأسفانه مشخص نیست که چرا شورای شهر چنین تصمیمی را ویژه سگ‌ها اتخاذ کرده است. در حالی که این مسئله آسیب جدی را در شهر داشته و سبک زندگی شهروندان را متأثر کرده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به تصمیمی که شورای شهر گرفته بود، به نظر من اسم بوستان‌های تهران را به نام بوستان‌های سگ‌ها تغییر دهیم چون فضای بوستان‌ها دیگر مناسب ورود خانواده‌ها نیست.

اما محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر تهران در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که با صدور این مصوبه در شورای پنجم آیا ورود سگ‌ها به بوستان‌های تهران آزاد شده و فضایی را برای سگ گردانی اختصاص داده‌اید، گفت: ورود سگ در تمامی پارک‌های تهران ممنوع است و در تمامی پارک‌ها، تابلوی ورود ممنوع حیوانات خانگی نصب شده است.

وی ادامه داد: ما با این مصوبه مخالفت کردیم و اگر مردم چنین تخلفی را مشاهده کردند به نیروی انتظامی گزارش دهند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری نیز در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا طرحی برای حل این معضل در بوستان‌های تهران دارید یا خیر گفت: هنوز طرح مشخصی نداریم ولی شرایط موجود زیبنده شهر تهران نیست.

شورای شهر پنجم در آخرین جلسات علنی خود، یک فوریت «جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های شهر تهران» امروز در شورای شهر تهران را به تصویب رساندند، درحالیکه طبق قانون ورود حیواناتی مانند سگ در اماکن و معابر عمومی ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شرایز موجود زیبنده شهر تهران نیست؟
آره خب خیلی چیزا زیبنده شهر تهران نیست! منتاها فقط هر آنچه که از نظر شما غربگراییه زیبنده نیست.
سگ ممنوع ،اینترنت ممنوع ، نفس کشیدن ممنوع ،آزادی ممنوع ،یه دفعه بمیریم راحت بشیم همه کارها ی مملکتمون درست داره پیش میره همه چیز خوبه فقط تو حاشیه هستید یه بار حجاب یه بار سگ یه بار ....بسه بابا
خدا رو شکر بعد از حل مشکل تورم و بیکاری و خاموشی مشکل سگ گردانی هم حل شد. افرین
باسلام و احترام
باتوجه به اینکه پارکها واماکن تفریحی محلی است جهت سپری نمودن اوقات فراغت در کنار خانواده.یا اینکه وجود پارکها در مجاورت اماکن مسکونی ومحل مناسب ودنجی برای افراد سگ گردان که موجب آزار چنان امنی ساکنین را دنبال داشته.
از این نیروی انتظامی که خودم شخصاً بارها با 110تماس گرفتم ولی متاسفانه نیروی برای جمع آوری مراجعه نکرده .شهرداری هم با137تماس گرفتم گفتن امنیت آن‌جا با نیروی انتظامی است پیشنهاد دادم حداقل تابلو یا بنر نصب کنید که اینکار را هم نکرده.خلاصه سرتان را درد آوردم این سگ گردانی شیوع پیدا کرده .خانواده ها را درگیر کرده. ومسئولین بی‌کفایت هم پنبه در گوش گذشته و باعث از بین رفتن ارزشهای انسانی شده .تمام تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست