بازدید 6058
۲

ترخیص فوری ۴۰ محموله حامل سرم از مرز بازرگان

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از ترخیص فوری ۴۰ محموله حامل سرم از مرز بازرگان با صدور دستور قضایی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 14 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، ناصر عتباتی افزود: در سه روز گذشته۴۰ تریلی حامل سرم از مرز بازرگان ترخیص و دستورات قضایی لازم برای اقدامات فوق العاده و خروج خارج از نوبت صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: دادستان ماکو اقدامات قضایی را انجام داده است و همین روند به مرور در چند روز آینده ادامه دارد که در نتیجه آن، کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال به مراکز توزیع هستند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته -جمعه- نیز علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله بزرگ مواد اولیه تولید سرم از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.

صالحی با اشاره به اخبار مربوط به کمبود سرم در مراکز درمانی کشور به ویژه برای استفاده بیماران کرونایی و درخواست صنایع تولید سرم برای ترخیص محموله بزرگ مواد اولیه موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، اعلام کرد: دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری این محموله و انتقال آن به صنایع تولید سرم، صادر شده و در نتیجه آن، کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال این محموله به واحدهای تولید سرم است.

سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور هم پنجشنبه شب در بازدید شبانه از سوله‌ها و سردخانه‌های دپوی مواد اولیه سرم در حوزه شماره ۲ اداره گمرکات فرودگاه بین المللی امام خمینی ( ره) اظهارداشت: باید شاهد ترخیص یکسره و بی معطلی مواد اولیه سرم سازی از گمرک کشور به سمت بازار هدف باشیم، اما در این انبارها داروهای متراکمی که بعضاً پیش زمینه ساخت داروهای کرونا دارند مشاهده می شود و دلیل باقی ماندن این داروها معلوم نیست.

عمرانی با تاکید بر ترخیص هرچه سریع‌تر کالاهای تولید داروهای کرونا موجود در گمرک در خصوص دپوی مواد اولیه دارویی در گمرک، گفت: ترخیص نشدن کالاها همراه با سوءنیت نبوده، بلکه مشکلات اداری داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
یعنی ایران به این بزرگی قدرت درست کردن سرم را هم ندارد په مسئولین چی مگن
جالبه به محض اعلام کمبود سرم ؛ محموله های سرم وارداتی به گمرگ میرسند ترفندی که سالیان سال است در این مملکت سودجویان با ان کاسبی میکنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست