بازدید 6075

ادعای بی گناهی متهم در دادگاه

کد خبر: ۱۰۶۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ 11 August 2021

پسرجوان که با شکایت یک دختر مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراهش در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده مدعی است که بی‌گناه است و دوستش سرقت را مرتکب شده است.

به‌ گزارش ایران، حدود یک سال قبل دختری با مراجعه به پلیس شکایت کرد و در توضیح ماجرا به مأموران گفت: در داخل تاکسی نشسته بودم که 2 نفر موتورسوار تلفن همراهم را سرقت کردند.

بلافاصله داد و فریاد کردم و مأموران پلیس که در نزدیکی ما بودند یکی از آنها را دستگیر کردند اما دیگری متواری شد. ناصر که به اتهام سرقت بازداشت شده بود به مأموران گفت: در یک فروشگاه لوازم آشپزخانه در مولوی کار می‌کنم. آن روز دوستم مسعود با موتورش به دنبالم آمد تا مرا به خانه برساند.

در میانه راه مسعود به یکباره تلفن همراه شاکی را قاپید و اقدام به فرار کرد و در همین حین مأمورانی که در نزدیکی ما بودند، من را گرفتند و مسعود فرار کرد. در حالی که پلیس ردی از مسعود به دست نیاورده بود برای ناصر کیفرخواست صادر و وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در جلسه دادگاه متهم با رد اتهام سرقت گفت: من از ماجرای سرقت اطلاعی نداشتم. دوستم گوشی دختر جوان را قاپید و من گرفتار شدم. من زندگی شرافتمندانه‌ای دارم و به تازگی نامزد کرده‌ام. من هیچ سابقه کیفری ندارم. دو سال قبل در باشگاه بدنسازی با مسعود آشنا شده بودم و شناخت کاملی هم از او نداشتم. حالا هم نمی‌دانم کجاست و از قضات درخواست دارم مرا تبرئه کنند.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها