بازدید 7936

مرگ کارمند خودروسازی با سقوط در چاه

کد خبر: ۱۰۶۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 10 August 2021

سه کارمند شیفت شب یک مرکز تولید و فروش خودرو، پس از سقوط به چاهی که در محوطه محل کارشان قرار داشت دچار حادثه شده و یک نفر از آنها جان باخت.

به ‌گزارش ایران، ساعت 22:27 شامگاه یکشنبه 17 مرداد خبر سقوط سه نفر از کارکنان یکی از مراکز تولید و فروش خودرو به آتش‌نشانی و مأموران کلانتری اعلام شد. وقتی امدادگران آتش‌نشانی راهی محل شدند داخل یکی از سوله‌های لوازم یدکی خودرو، چاهی به عمق تقریبی 30 متر وجود داشت که سه مرد 35، 39 و 40 ساله داخل آن سقوط کرده بودند.

با توجه به احتمال ریزش دوباره چاه، در ابتدا آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی اولیه کرده و پس از برپایی کارگاه مناسب برای دسترسی به محبوس شدگان، یکی از آتش‌نشانان با استفاده از البسه ایمنی و با رعایت کامل موارد ایمنی وارد چاه شد.

سه مرد گرفتار توسط امدادگران از چاه بیرون آورده شدند. با معایناتی که تیم اورژانس انجام داد مشخص شد یک نفر از آنها در این حادثه جان خود را از دست داده و دو نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

پس‌از این حادثه موضوع به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد. به‌دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات در رابطه با علت سقوط این سه کارمند به داخل چاه آغاز شد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این افراد برای دسترسی مرکز به آب‌های سطحی، تصمیم به حفر عمیق‌تر چاهی که داخل مرکز قرار داشت، گرفته بودند و بدون کمک از مقنی، آنها حفاری را آغاز کردند.

یکی از آنها ابتدا وارد چاه شده اما به داخل سقوط می‌کند. با سقوط نفر اول، دو کارمند دیگر برای نجات او وارد چاه می‌شوند که آن دو نیز به داخل چاه سقوط می‌کنند.

بازپرس جنایی دستور ایمن‌سازی دهانه چاه، همچنین بررسی علت حادثه و شناسایی مقصران را صادر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست