بازدید 5277
۴

مراسم ماه محرم در ری طبق پروتکل‌ها برگزار می‌شود

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه توجه سلامت مردم در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) حائز اهمیت است گفت: مراسم ماه محرم در ری طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 08 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حسین توکلی کِجانی صبح یکشنبه در نشست هماهنگی و بررسی اجرای شیوه نامه‌های برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم اظهار داشت: ری از دیرباز در برگزاری مراسم مذهبی پیش قدم بوده و هست اما توجه سلامت مردم در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) حائز اهمیت است که در همین راستا همه دستگاه‌های متولی شهرستان ری باید در ایام محرم و صفر در راستای تبیین فرهنگ عاشورایی قدم بردارند و حفظ سلامت عمومی را به عنوان الویت در دستور کار خود قرار دهند.

توکلی کجانی گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون، مناسبت‌های مذهبی در شهرستان ری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با همراهی روحانیون، پیشکسوتان هیئات، مداحان و مردم ولایی ری برگزار شده و استمرار این رویکرد در ایام محرم و صفر نیز ضرورت دارد و در این خصوص تمامی فضاهای باز مجموعه آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و شهرداری‌های شهرستان ری برای برگزاری مراسم در اختیار هیئات قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولویت مجموعه شهرستان ری اجرای مصوبات و شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم است و امید است امسال نیز همچون سال گذشته با بصیرت و آگاهی مردم و عزاداران حسینی (ع) در شهرستان ری، شاهد رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: در ایام محرم و صفر هماهنگی لازم بین دستگاه‌های متولی شهرستان ری در خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، آگاه سازی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و نظارت لازم بر نحوه برگزاری مراسم عزاداری باید به عنوان سه اصل اساسی مدنظر قرار گیرد.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) همچون گذشته برنامه‌ها و مراسم مختلفی را برگزار خواهد کرد گفت: این مراسم با در نظر گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود و اداره تبلیغات اسلامی به عنوان متولی اصلی سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزاری مراسم ماه محرم و صفر، در این ایام با هدف اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی، نظارت بر هیئات و برنامه‌های مذهبی شهرستان ری را به صورت روزانه انجام خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
:)))))
کاش اینها یک امضا هم بدهند که در صورت گرفتن کرونا نه دارو می خواهند نه بیمارستان.....
مراسم حج باهمه عظمت و شکوه ثواب و خیر و برکات ش نزد همه مسلمانان جهان بخاطر حفظ سلامتی افراد دو سال برگزار نشد

حالا من برایم قابل فهم نیست چرا در کشور ما با وجود این همه مرگ و میر بالا و نرخ بالای ابتلا مردم بی بضاعت به کرونا عده ایی اصرار بر تجمع دارند

اکثر این آقایانی که مدام اصرار بر انجام عزداری ها در جمع میکنند نه خودشان و نه خانواده محترمشان در جمع هیئت ها شرکت نمی کنند

فقط از مردم میخواهند که شرکت کنند

متاسفانه مسئولین کشور هم بی خیال هستند واکسن خوب استاندارد تزریق کرده اند و خبر از مردم کوچه و بازار ندارند
اولویت باید حفظ جان مردم بیگناه باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست