بازدید 9027
۸

پیام حسن یزدانی به مردم ایران از دهکده المپیک

کد خبر: ۱۰۶۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 06 August 2021

در جریان حساس‌ترین مبارزه کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ایران و دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که این مبارزه حساس و دیدنی در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ به سود دیوید تیلور به پایان رسید.

این نتیجه در حالی بدست آمد که یزدانی تا ثانیه‌های پایانی ۳ بر ۲ پیش بود، اما با زیرگیری تیلور در ۱۷ ثانیه به پایان مسابقه، در خاک نشست و ۲ امتیاز از دست داد تا ناباورانه مدال طلای المپیک را از دست بدهد و برای سومین مرتبه مغلوب حریف آمریکایی شود. تایم نخست این مبارزه با نتیجه یک بر صفر به سود یزدانی به پایان رسید.

پس از این شکست حسن یزدانی در فضای مجازی با انتشار پستی نوشت:

سلام خدمت مردم عزیز و با محبت ایران. آرزو داشتم با تکرار طلای المپیک بار دیگر سهم کوچکی در شادی دل شما عزیزان داشته باشم، اما شرمنده ام که تقدیر اینگونه نشد.

در تمام این سال‌ها همیشه دعای خیر و انبوه محبت‌های شما، موجب انگیزه و دل گرمی من بر روی تشک بوده و اینبار هم دلیلی است برای اینکه باز با تمام توان بجنگم و در میدان‌های پیش رو دلتان را شاد کنم.

در پایان از تمام شما عزیزان، دوستان هنرمند، ورزشکار و همه بزرگوارانی که با پیام‌های پر مهرشان، این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

دوستدار شما، حسن یزدانی

پیام حسن یزدانی به مردم ایران از دهکده المپیک

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
الان هم برای ما یک قهرمانی.
اشکال ندارد بالاخره نقره هم مدال است. تلاش کردی. شما باید تاریخ مدال های جهانی ایران را می خواندی که بچه های شمال و مازندران یکبار طلا گیر می آورند . البته سایر رشته ها چنین هست. به هر حال خسته نباشید.تو فرزند ایران و مایه افتخاری.
چرا شرمنده ای برادر مدال نقره مدال کمی نیست ضمن اینکه شما تلاش خودت رو کردی . خسته نباشی ملت ایران از نقره شما هم خوشحال شدند و مردم از فرزندان خوب کشورشون ناراحت نمیشن از مسئولین بی لیاقت همیشه گله مندند . درود بر شما و همه افتخار آفرینان ایران زمین
حسن آقای عزیز . مردم ایران هم شما را دوست دارند. همینکه شما با وجود تمام این محدودیت ها و کمبودها و نداشتن ها موفق به گرفتن مدال نقره المپیک شده اید بسیار هم عالی است و به شما خدا قوت می گوئیم. کسانی باید خجالت بکشند که مملکت زر خیر و جوانمرد پرور ایران را به این روز سیاه نشانده اند.
حسن آقای عزیز تو همیشه در دل مردم بزرگ ایران هستی و سرافراز می مانی ، چه با مدال چه بدون مدال ، خداوند به تو و خانواده عزیزت قوت دهد که همواره دلها را شاد کردی . درود بر تو مرد بزرگ .
آقای یزدانی : خیلی بخودت مغرور و از خود بیخود شده بودی و فکرمیکردی نفر اولی را برایت از آسمان آورده اند اما دیدی که رقیب ات که خیلی هم از تو سر نبود و نقاط ضعف زیادی هم داشت براحتی مدال طلا را از چنگ ات در آورد . چرا اینطور شد؟ برای اینکه او به شخص خودش بیشتر متکی بود تا به غرور و خود بزرگ بینی اش . شاید این واقعه عبرتی برای جوانترها باشد .
حسن... تو به مربیان خود باختی اما همیشه برای ما قهرمانی...
قهرمانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار