بازدید 5883
۲

حسن یزدانی پاداش پای سکو را همردیف طلا گرفت

در این دوره از المپیک مبلغی فوری به عنوان پاداش پای سکو بدون درنظر گرفتن پاداش اصلی مدال که در ایران به ورزشکاران داده خواهد شد، به مدال آوران ایرانی کاروان کشورمان پرداخت می شود که این پاداش برای طلایی ها ده هزار یورو است که کامل به یل ارزنده جویبار که مدال نقره گرفت، پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 06 August 2021

کمیته ملی المپیک پاداش مدال طلا را بابت کسب عنوان نایب قهرمانی المپیک به حسن یزدانی اهدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، کمیته ملی المپیک پاداش پای سکوی مدال طلای المپیک را به حسن یزدانی ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد کشورمان اهدا کرد.

بر این اساس، حسن یزدانی که در المپیک توکیو به مدال نقره دست یافته است مبلغ ۱۰ هزار یورو از کمیته ملی المپیک به‌عنوان پاداش دریافت کرد. بنابر تصمیم مدیران ورزش کشور، در این دوره از المپیک مبلغی فوری به عنوان پاداش پای سکو بدون درنظر گرفتن پاداش اصلی مدال که در ایران به ورزشکاران داده خواهد شد، به مدال آوران ایرانی کاروان کشورمان پرداخت می شود که این پاداش برای طلایی ها ده هزار یورو است که کامل به یل ارزنده جویبار که مدال نقره گرفت، پرداخت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کار درستی کردند ، یزدانی زحمت کشید و حقش بود .
چرابه این کشتی گیر بی ارضه بی تربیت با اون حرکات زشت پس از باختش توسالن اینهمه بها میدهند .باید توبیخش میکردند که آبروی کشتی ایران را برده .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی