بازدید 9106

معرفی صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت برای تریدرهای ایرانی

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این صرافی‌ها و مزایا و معایب استفاده از آن‌ها برای ایرانیان اشاره کنیم. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 05 August 2021

معرفی صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت برای تریدرهای ایرانی

ایرانی‌ها برای استفاده از خدمات بین المللی صرافی‌های ارزهای دیجیتال با مشکلات زیادی رو به رو هستند. ایرانیان داخل کشور به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند اطلاعات هویتی، آدرس، تصاویر پاسپورت و ... را به صرافی‌ها نشان دهند. به این ترتیب امکان استفاده از خدمات آن‌ها را نخواهند داشت. به همین دلیل تریدرهای ارزهای دیجیتال به دنبال استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتالی هستند که امکان استفاده از خدمات آن‌ها بدون احراز هویت نیز وجود داشته باشد. 

چرا صرافی‌های خارجی نیاز به احراز هویت دارند؟

به طور کلی یکی از مزایای ارزهای دیجیتال در ابتدای کار این بود که همه افراد می‌توانستند به صورت ناشناس در آن فعالیت کنند و نیازی به احراز هویت نداشتند. با این حال بدلیل قوانین مبارزه با پولشویی،‌ اکثر صرافی‌های ارزهای دیجیتال کاربران خود را احراز هویت می‌نمایند. اکثر صرافی‌ها بدلایل مختلف، امکان احراز هویت کاربران ایرانی را ندارند. لذا یکی فاکتور‌ مهم در انتخاب صرافی خارجی، امکان برداشت رمز ارز بدون احراز هویت است. تنها برخی صرافی‌ها امکان معامله رمزارز‌ها بدون احراز هویت را به کاربران ارائه می‌دهند.

بهترین صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت برای تریدرهای ایرانی

در اینجا لیستی از بهترین صرافی‌های خارجی که نیاز به احراز هویت ندارند را معرفی می‌کنیم. دقت کنید که اکثر این صرافی‌ها در صورت عدم احراز هویت امکان استفاده از تمامی خدمات سایت را به شما نمی‌دهند و در مواردی برای ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال بالاتر از سقف معینی مجبور به احراز هویت خواهید بود .

معرفی صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت برای تریدرهای ایرانی

Binance، بهترین صرافی خارجی بدون احراز هویت

تقریباً همه تریدرهای ایرانی با Binance آشنا هستند. بزرگ‌ترین صرافی بین المللی جهان که در چین قرار دارد، این امکان را فراهم کرده است تا تریدرهایی که قصد انجام معاملات کمتر از 2 بیت کوین را داشته باشند بدون احراز هویت از خدمات این صرافی استفاده کنند. شما می‌توانید در این صرافی تقریباً همه ارزهای دیجیتال را با سرعت بالایی معامله کنید. بایننس کوین ارز دیجیتال اختصاصی این صرافی است.البته این صرافی در حال حاضر ایرانیان را در لیست تحریم خود قرار داده است و برای استفاده از خدمات آن باید از ابزارهای دور زدن تحریم استفاده کنید. ضمناً اگر صرافی متوجه ایرانی بودن شما شود حساب شما بسته خواهد شد و امکان برداشت دارایی‌ها وجود نخواهد داشت.

صرافی چنجلی، صرافی خارجی بدون نیاز به احراز هویت

چنجلی (Changelly) یکی دیگر از صرافی‌های بدون احراز هویت خارجی است که امکان خرید سریع و فوری ارزهای دیجیتال را برای تریدرها فراهم می‌کند. مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال همچون قیمت ریپل، بیت کوین، اتریوم و نمودارهای آن‌ها از مزایای دیگر این صرافی است و کاربران آن می‌توانند تا سقف روزانه یک بیت کوین را بدون نیاز به احراز هویت انجام دهند. چنجلی نیز در صورت اطلاع از ایرانی بودن شما، ارائه خدمات خود را قطع خواهد کرد.

کیوکوین، قابلیت برداشت ارز دیجیتال با حجم بالا و بدون احراز هویت

کیوکوین (Kucoin) که شعار آن صرافی مردم است، به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌های دنیا امکان برداشت بدون احراز هویت روزانه تا 5 بیت کوین را برای تریدرها فراهم کرده است. این موضوع باعث شده تا حتی تریدرهای حرفه‌ای نیز بتوانند برای معاملات حجم بالای خود از کیوکوین استفاده کنند. ثبت نام آسان و فوری، انجام معاملات اسپات، مارجین و فیوچرز و امکان معامله بیش از 700 جفت ارز از مزایای صرافی کیوکوین است. با این حال مانند سایر صرافی‌ها هنوز هم خطر بسته شدن حساب در صورت پی بردن صرافی به ایرانی بودن شما وجود دارد.

معرفی صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت برای تریدرهای ایرانی

معایب صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت

تا اینجا به چند مورد از بهترین صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت برای تریدرهای ایرانی آشنا شدیم اما استفاده از صرافی‌ها حتی با این که نیازی به احراز هویت ندارند، می‌تواند مشکلات زیادی را برای ایرانی‌ها به همراه داشته باشد.

مهم‌ترین مواردی که باید به آن‌ها توجه کنید شامل موضوعات زیر است:

  • محدودیت سقف برداشت روزانه: در تمامی صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت شما محدود به یک سقف مشخص از معاملات روزانه هستیند
  • امکان بسته شدن حساب و قفل شدن دارایی‌ها: برای استفاده از صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت باید از ابزاری‌های دور زدن تحریم استفاده کنید در غیر این صورت دارایی‌های شما توسط صرافی قفل می‌شود.
  • عدم امکان خرید و فروش با ریال: هیچ صرافی خارجی به شما اجازه خرید و فروش با ریال ایران را نمی‌دهد.

صرافی‌های ایرانی بهترین جایگزین صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت

با توجه به مشکلاتی که استفاده از صرافی‌های خارجی برای ایرانیان دارد، پیشنهاد می‌شود تا از صرافی‌های داخلی مانند نوبیتکس برای معاملات خود استفاده کنید. در این صورت لازم نیست نگران احراز هویت، سقف معاملات، بسته شدن حساب و عدم امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال باشید. شما می‌توانید در نوبیتکس و صرافی‌های ایرانی به راحتی اقدام به خرید دوج کوین یا سایر ارزهای دیجیتال محبوب کنید و در قبال آن ریال بپردازید. حتی می‌توانید در این صرافی‌ها تتر یا بیت کوین مورد نیاز خود برای انجام معاملات در صرافی‌های خارجی را تأمین کنید.

نوبیتکس، گزینه‌ای جایگزین صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت

در این مقاله به معرفی صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت برای تریدارهای ایرانی پرداختیم. مواردی که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم همگی جزو بهترین گزینه‌های تریدرها در سراسر جهان هستند؛ اما با توجه به معایب صرافی‌های خارجی و مزایای صرافی‌های داخلی، پیشنهاد می‌شود تا از خدمات صرافی‌های قابل اعتماد ایرانی همچون نوبیتکس استفاده کنید. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت نوبیتکس وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید و به راحتی بدون دغدغه از خدمات یک صرافی قابل اعتماد استفاده نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی