بازدید 20093
۳
سوژه

کیومرث هاشمی با این نشانه وزیر ورزش بعدی است؟

استقبال کیومرث هاشمی از برخی تیم‌های المپیکی در فرودگاه زمزمه وزارت او را جدی کرده است و گفته می‌شود نام او برای حضور در ساختمان سئول به عنوان نفر اول محتمل‌تر از رقباست
کد خبر: ۱۰۶۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 01 August 2021

کمتر یک هفته دیگر وزاری دولت سیزدهم از سوی رئیس این دولت در مجلس معرفی خواهند شد، از همین رو گمانه زنی رسانه ها شدت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، پنجشنبه سیزدهم مرداد مراسم تحلیف ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم برگزار خواهد شد.

در این میان استقبال کیومرث هاشمی از برخی تیم‌های المپیکی در فرودگاه زمزمه وزارت او را جدی کرده است و گفته می‌شود نام او برای حضور در ساختمان سئول به عنوان نفر اول محتمل‌تر از رقباست.

کیومرث هاشمی با این نشانه وزیر ورزش بعدی است؟

هاشمی تقریبا تنها گزینه‌ای در میان کاندیداهای این پست در کابینه رییسی است که سبقه ورزشی طولانی دارد. او سالها نفر دوم ورزش کشور در دولت احمدی‌نژاد بود و محبوبیت نسبی خوبی هم میان ورزشکاران دارد.

کیومرث هاشمی در دوره انتخابات هم در ستاد ابراهیم رئیسی نقش فعالی ایفا کرد و در آستان قدس رضوی هم نام او در کنار رئیس دولت آتی شنیده می‌شد. 

در این میان سایت خبرآنلاین نزدیک به دولت روحانی هم نوشته برای وزارت ورزش و جوانان نام کیومرث هاشمی مطرح است، وی از سال ۱۳۹۲  تا سال ۱۳۹۶ ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده داشته و در معاونت‌های مختلف وزارت ورزش هم دارای سوابقی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایشون اول بیاد جواب بده که چطوری در زمان احمدی نژاد تیم پاس تهران که افتخار ایران در آسیا بود رو با رانت و نفوذ و زد و بند به همدان منتقل کرد و بعدش اون تیم رو به نابودی کامل کشوند!
حماقت یعنی کاری یکسان را بارها و بارها انجام دهی و انتظار دستیابی به نتیجه متفاوتی را داشته باشی - آلبرت انیشتین
وا ویلا فقط همینا هستن امیدی نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار