بازدید 7961
۸

پرسپولیسی‌ها ۲۰ روز تعطیل شدند

کادرفنی پرسپولیس تمرینات این تیم را حداقل برای ۲۰ روز تعطیل کرد.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 31 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران به پنجمین قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.

سرخپوشان پایتخت که به واسطه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا حدود ۱۵ ماه بازی فشرده در فصل گذشته داشت با اتمام این رقابت‌ها به استراحت طولانی مدت رفت.

کادر فنی پرسپولیس با توجه به اینکه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی هنوز به پایان نرسیده است تصمیم به تعطیلی ۲۰ روزه تمرینات این تیم گرفته است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم از بازیکنان خود خواست با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا مراقب سلامتی خود باشند و به استراحت بپردازند.

اعضای کادر فنی پرسپولیس قرار است زمان شروع دور جدید تمرینات پیش فصل خود را اعلام کرده تا بازیکنان بتوانند برنامه‌ریزی کنند. احتمال می‌رود زمان تعطیلی تمرینات پرسپولیس با توجه به در پیش بودن بازی‌های تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر تغییر کند.

سازمان لیگ فوتبال قصد داشت بازی‌های فصل آینده را از دوم مهرماه آغاز کند اما صعود تیم ملی به دور نهایی این رقابت‌ها احتمال دارد این رقابت‌ها بار دیگر به تعویق بیفتد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ما که جاممون رو گرفتیم حالا بعضی تیمها باید بدوون دنبال جام. حالا ایا بگیرن یا نگیرن........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
...........ما هم اگه بابامسعود داشتيم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
شما جامتون چند ساله محفوظ بوده و هست و خواهد بود، بیچاره تیم های شهرستانی که تلاششون با توجه به حق خوری فدراسیون و بابا مسعود به فناست. نمونش همین سپاهان هست که خر چه معادلات را براش مینوسم و احتمالات را حل میکنم میبینم باید اول میشد نه دوم. نکته جالب اینجاست که تیم دولت و حکومت همین پرسپولیسه. امیدوارم جام اصلی را که چند ساله در اسیا در حسرتش موندید بگیرید، خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
ایشالا میرن فینال
قرمز جام ندیده
میدونم خیلی درد اور و سخته براتون بشینید قهرمانی پرسپولیس رو ببینید. قبلا هم گفته بودم که حسرت جام رو تو دلتون میزاریم. حالا کجاشو دیدید. امثال میخوایم دبل هتریک کنیم. امیدوارم بدونید دبل هتریک یعنی چی.
نمیدونستیم شما وکیل تیمهای شهرستانی هم هستید. استقلال، سپاهان و تراکتور از روی حسادت هم قسم شده بودن نزارن پرسپولیس قهرمان بشه و جام بگیره اما خدا جای حق نشسته. بهانه بابا مسعود هم نخ نما شده دیگه ببینم فصل آینده بهانتون چیه الاستقلالیا.
من هم موافقم که نباید حق تیمهای شهرستانی خورده بشه. امیدوارم بازی گل گهر و استقلال داوری به نفع استقلال نباشه و تیم گل گهر برنده بازی باشه. خوشت اومد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان