بازدید 4063
۲

عالیت ادارات تهران به صورت ٧٠ درصد دورکاری است

کد خبر: ۱۰۶۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ 25 July 2021

معاون استاندار تهران از حضور و فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به وضعیت حضور کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران در محل کار خود از فردا دوشنبه گفت: حضور کارکنان در محل کار خود بر اساس طرح هوشمند سازی محدودیت‌ها و بر اساس رنگ بندی است که شهر‌های استان دارند.

وی ادامه داد: حضور و فعالیت کارکنان ادارات عادی به صورت ۷۰ درصد دورکار و فعالیت‌های ادارات با کار‌های ضرور، بر حسب تشخیص رسمی رئیس آن دستگاه به صورت ۵۰ درصد دورکارخواهد بود.

عباس پاشا بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز تهران، حضور کارکنان ادارات و دستگاه ها، به صورت ۷۰ درصد دورکار می‌باشد؛رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه‌ها بالای ۷۵ درصد است و مهم اصناف و مردم هستند که تا چه حد این پروتکل‌ها و نیز فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ی تهران با اشاره به اینکه حضور کارکنان در ادارات تا آخر مردادماه از ساعت ۷ تا ۱۳ می‌باشد،خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنیم که همچنان مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا پیشگیری مناسبی نسبت به این بیماری داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کدام دورکاری!!
ما کارکنان شعبه مرکزی بانک صنعت و معدن هر روز سرکار هستیم البته به غیر از همکارانی که کرونا گرفته اند
امروز دوشنبه دورکاری لغو شده، همه سرکارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی