بازدید 5224

برای خاص بودن خاص انتخاب کنید

دوران تحصیل و از همه آن ها مهم تر دوران کنکور یکی از مراحل بسیار حساس و چالش برانگیز برای هر فردی است، دورانی که انتخاب های افراد در آینده آنها سهم بسیار زیاد و تاثیرگذاری دارد. از همین رو مجموعه تخصصی تاپ کنکور تحولی بزرگ در زمینه آموزشی و مشاوره تحصیلی را برای دانش آموزان فراهم آورده است.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ 25 July 2021

برای خاص بودن خاص انتخاب کنید

فشارها و مشکلات مختلفی در دوران تحصیلی دانش آموزان را احاطه کرده است و از طرف دیگر نبود یک طرح و برنامه مشخص و مدون برای کمک و راهنمایی درست دانش آموزان بر میزان استرس آنها خانواده هایشان افزوده است. اما امروزه وجود مجموعه تخصصی تاپ کنکور با اجرای برنامه های تخصصی به عنوان مرحمی بر استرس و سردرگمی دانش آموزان است.

تاپ کنکور از کجا شروع شد؟

تاپ کنکور یک مجموعه موفق آموزشی- تحصیلی است که با وجود متخصصین حرفه ای با سابقه ای 15 ساله به قصد کمک به دانش آموزان طراحی و اجرایی شد . در این مجموعه تمام شرایط و برنامه هایی که هر دانش آموز یا داوطلب کنکور برای موفقیت نیاز دارد به بهترین شکل توسط مشاورین برتر زیر نظر آقای مهندس مهدی شهسواری و مهندس ارسلان فخریان تنظیم و ارائه می شود.

آیا در تاپ کنکور پروژه مشخصی برای داوطلبان کنکور ارائه می شود؟

مشاورین حوزه تحصیلی تاپ کنکور برای راحتی دانش آموزان تست به طراحی پروژه آپولو 1000 زدند تا بتوانند به صورت مطمئن دانش آموزان را در مسیر موفقیت تحصیلی همراهی کنند.

پروژه آپولو 1000 چیست؟

پروژه آپولو 1000 یکی از تخصصی ترین و جامع ترین دوره های مجموعه تاپ کنکور است که در جهت موفقیت تضمینی داوطلبان کنکور طراحی شده است. این پروژه به قصد برآوردن رویای دانش آموزان عملی می شود. پروژه آپولو 1000 طوری طراحی شده است که همه دانش آموزان با هر نوع محدودیت و شرایطی با هزینه ای باورنکردنی بتوانند از این پروژه استفاده کنند.

خدمات پروژه آپولو 1000 چیست؟

در پروژه پروژه آپولو 1000، 9 خدمت متفاوت و دقیق در کنار هم قرار گرفته اند که شامل:

  1. جلسات مشاوره هفتگی که توسط مشاورین مجرب انجام می شود.
  2. برنامه ریزی شخصی، هر فردی باید متناسب با شرایط و ویژگی های فردی خود برنامه دریافت کند.
  3. آزمون صبحانه
  4. آزمون شبانه، جهت ارزیابی روزانه
  5. آزمون ارزیابی، جهت ارزیابی هفتگی
  6. پیگیری اجرای برنامه
  7. گزارش دهی روزانه نتایج آزمون ها
  8. رفع اشکال مباحث مشکل دار، هیچ مسئله و ایرادی باقی نخواهد ماند.
  9. برگزاری جلسات انگیزشی، خستگی و ناامیدی در اجرای این پروژه معنایی ندارد.

آیا در تاپ کنکور برای انتخاب رشته نهم به دهم برنامه ای وجود دارد؟

برای خاص بودن خاص انتخاب کنید

مطمئنا در مجموعه بزرگ تاپ کنکور برای یکی دیگر از معضلات نظام آموزشی جدید یعنی مسئله ی هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم برنامه دقیق وجود دارد.

بحث هدایت تحصیلی یک رویکرد نو در نظام آموزشی جدید است که تبدیل به یک معضل اساسی برای خانواده ها و دانش آموزان شده است. دانش آموزانی که هیچ شناخت و آگاهی نسبت به این مسئله و قوانینی که در این زمینه وجود دارد ندارند و نمی دانند در این زمان چگونه باید تصمیم بگیرند و در خیلی از موارد نیز بعد از انتخاب رشته تا پایان دوره تحصیلی با سردرگمی و شک مسیر خود را که تبدیل به یک مسیر عذاب آور شده است پشت سر می گذارند.

مسیر هدایت تحصیلی در تاپ کنکور چگونه است؟

فرآیند هدایت تحصیلی در تاپ کنکور در 7 گام طلایی تعریف شده است که به آن ها اشاره می کنیم:

  • آزمون شخصیت شناسی شغلی: رشته تحصیلی شما اولین قدم و تعیین کننده مسیر شغلی آینده شما است که این مهم بدون تعیین دقیق تناسب شخصیت و ویژگی های مورد نیاز شغل های مشخص با مسیر تحصیلی شما ممکن نیست.
  • آزمون تیپ شخصیت: حتما باید قبل از انتخاب رشته تیپ شخصیتی شما مشخص شود که بتوانید از مسیر تحصیلی خود لذت ببرید، نه اینکه مداوم در چالش و درگیری باشید.
  • جلسه آموزشی درباره رشته های دبیرستان، مسیر پیش رو و آینده آن ها
  • جلسه توجیهی با دانش آموز در مورد رشته های دانشگاهی (تجربی،ریاضی، انسانی)
  • بررسی آینده شغلی رشته ها در 20 سال آینده
  • جلسه توجیهی با خانواده در مورد مشاغل و بازار کار رشته ها
  • جلسه پرسش و پاسخ و جمع بندی نهایی

برای دانش آموزانی که نیاز به دوره مهارت آموزی تخصصی دارند چه برنامه تعبیه شده است؟

مجموعه تاپ کنکور برای دانش آموزانی که تمایل به یادگیری دقیق مهارت های حرفه ای تحصیلی دارند دوره های کوچینگ تحصیلی را با دو کوچ تحصیلی حرفه ای آقای مهندس مهدی شهسواری و ارسلان فخریان تدارک دیده است.

برای خاص بودن خاص انتخاب کنید

کوچینگ تحصیلی چیست؟

کوچینگ تحصیلی یک مکالمه اختصاصی و دو نفره میان کوچ تحصیلی و دانش‌آموز یا دانشجویی است که می‌ خواهد مهارت‌ ها و عملکرد خود را بهبود بخشد. با کمک یک کوچ تحصیلی می‌ توانید مهارت‌ های مدیریت زمان را فرا بگیرید، برای خود اهدافی مشخص کنید، هوشمندانه ‌تر مطالعه کنید و برای آزمون‌ ها کاملاً آماده باشید.

چرا باید یک کوچ تحصیلی داشته باشیم؟

کوچ ‌های تحصیلی به دانش‌ آموزان و دانشجویان کمک می ‌کنند تا زمان را مدیریت کرده، هوشمندانه مطالعه کنند، برای آزمون‌ هایشان برنامه‌ ریزی کنند و متناسب با سبک یادگیری‌ شان برای آن‌ ها راهبرد هایی طراحی کنند.

در جلسات کوچینگی می ‌توانید خیلی راحت با کوچ درباره اتفاقات روی داده در طول روز چه در زمان کلاس درس و چه خارج از آن صحبت کنید و تجربیات تان را با او در میان بگذارید. کوچ عمیقاً به حرف ‌های شما گوش می ‌دهد و حرف ‌های تان را جدی می‌ گیرد.

تحقیقات نشان داده است که دانش ‌آموزانی که طبق یک برنامه زمانی مداوم با کوچ تحصیلی کار می ‌کنند، در امور تحصیلی خود موفق ‌تر هستند. زیرا این افراد تمام مهارت های لازم را به صورت جامع فرا می گیرند.

ویژگی های دوره کوچینک تحصیلی چیست؟

این دوره در 12 ماه متوالی برمبنای یک آموزش کامل از مبتدی تا پیشرفته برای ارائه یک خدمت تضمینی در جهت قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر تدارک دیده شده است.

دانش آموزان، داوطلبان کنکور و خانواده های گرامی که نگران آینده تحصیلی فرزندان شان هستند می توانند به راحتی از مشاوره رایگان مجموعه تاپ کنکور استفاده کنند و در هر یک از دوره هایی که متناسب با خود می بینند به راحتی ثبت نام کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار