بازدید 2284

افشاهای اطلاعات و هجوم پول حقیقی به نماد وزمین

امروز شنبه مورخه 26 تیر 1400 تابلو معاملاتی وزمین بیانگر آن بود که در این سهم حقیقی ها بیشتر این سهم را خریداری کردند و کمتر از حقوقی ها فروختند. حجم معاملات این نماد نیز دو برابر میانگین حجم معاملات ماهانه بود.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 17 July 2021

به گزارش بورس تابناک، تابلو امروز وزمین به تاریخ 26 تیر 1400 دیدنی بود. در ابتدای بازار قیمت وزمین شروع به رشد کرد و تا نزدیکی های صف خرید هم پیش رفت اما با فشار فروش مواجه شد و در نهایت عقب نشست و حتی به ناحیه قرمز رنگ قیمتی پرتاب شد.
در پایان معاملات امروز وزمین، قیمت پایانی این نماد در مقایسه با روز گذشته 2.85 درصد کاهش داشت و قیمت آخرین معامله این نماد نیز با اُفت 3.75 درصدی رو به رو شد.
قرمزپوشی وزمین در روز معاملاتی جاری در حالی بود که حجم معاملات به 9.5 میلیون سهم رسید که تقریبا دو برابر حجم میانگین ماهانه بود.
تابلو خرید و فروش حقیقی و حقوقی بیانگر آن بود که در روز جاری، حقوقی ها خیلی بیشتر از حقیقی ها فروختند و خیلی کمتر از حقیقی ها خریدند. از مجموع سهام فروخته شده وزمین در روز جاری سهم حقیقی ها 31.6 درصد و سهم حقوقی ها 68.3 درصد بود. همچنین از مجموع سهام خریداری شده وزمین در روز جاری، سهم حقیقی ها 61.1 درصد و سهم حقوقی ها 38.8 درصد بود.
بررسی تابلو وزمین بیانگر ورود پول حقیقی به این سهم بود. میزان ورود پول حقیقی به وزمین در روز جاری حدود 3 میلیارد دلار بود.
بعد از پایان معاملات وزمین در روز جاری این نماد شاهد دو افشای اطلاعات با اهمیت در گروه ب نیز بود. افشاهایی که موجب می شود تا این نماد در روز معاملاتی آینده با محدودیت دامنه نوسان و از طریق حراج ناپیوسته بازگشایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی