بازدید 6356

کلاهبرداری میلیاردی با جعل اسناد رسمی و اوراق اوقاف

کد خبر: ۱۰۶۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 20 July 2021

چهار نفر از اعضای یک باند کلاهبرداری، جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف که به صورت شبکه ای اقدام به زمین خواری به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهر کرمان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، رئیس‌ پلیس آگاهی استان کرمان در این باره گفت: در پی رصد و اخبار منابع اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک شبکه منسجم و سازمان یافته جعل، کلاهبرداری و فروش اراضی وقفی و دولتی از این طریق، بررسی و کشف آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسن‌پور افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، سر شبکه این باند را که فردی سابقه دار بود شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان هنگام جعل یک سری از بنچاق های اراضی دولتی به دام انداختند.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر دیگر از اعضای این باند، گفت: دو نفر از این متهمان مادر و پسر بودند که هنگام کلاهبرداری و معامله بخشی از اراضی دولتی و وقفی با اسناد مجعول در شهر کرمان به چنگ قانون افتادند.

وی یادآور شد: در تحقیقات ماموران ۳۰فقره جعل اسناد رسمی و اوراق اداره اوقاف به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کشف شد و بررسی ها درباره دیگر جرایم متهمان و شناسایی افراد مرتبط با این پرونده و مال باختگان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل