بازدید 5071

خرده فروش شمال تهران دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۶۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 20 July 2021

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در محله گاندی خبر داد و گفت: از خودروی متهم ۲ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش میزان، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: چندی قبل ماموران سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری از خرده فروشی فردی با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری تیبا مطلع شدند و اکیپ‌هایی مختلفی از کلانتری‌های این سرکلانتری با تشکیل یک تیم گروهی، دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان داشت: در رصد‌های اطلاعاتی مشخصات ظاهری متهم و خودروی مورد استفاده وی شناسایی، تا اینکه ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی روز گذشته موفق شدند در گشت زنی‌های هدفمند خودروی متهم را در حوالی خیابان "زرگنده" شناسایی و دستور توقف آن را اعلام کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهم بدون توجه به فرمان‌های پلیسی با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، ادامه داد: با اقتدار و هوشمندی پلیس، خودروی متهم پس از شلیک چندتیر هوایی، در نهایت با شلیک به لاستیک‌های عقب خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بررسی‌های تخصصی از خودروی متهم، ۲ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر شامل: تریاک، شیره تریاک، شیشه و ... کشف شد.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار ماموران کلانتری گاندی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار