بازدید 22194
قرارگرفتن استرالیا و ایران در دو گروه مختلف

فغانی به‌چه دلیل از داوری انتخابی جام‌جهانی حذف شد؟

کد خبر: ۱۰۶۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 17 July 2021

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: می‌خواهیم به پروسه راه اندازی سیستم کمک داور ویدیویی در ایران تسریع ببخشیم‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش درباره راه اندازی کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران بیان کرد: یک کمیته تشکیل شد که داود رفعتی، مرادی و ابراهیم شکوری عضو آن بودند. در نهایت دوره آموزشی در ۲ مقطع برای راه اندازی این سیستم برگزار شد. در مقطعی با آمدن مومنی پروسه var  دنبال نشد اما الان باید این پروسه با حداکثر سرعت انجام شود چون مطالبات همه هواداران فوتبال است و امیدوارم اجرایی شود.

فغانی به‌چه دلیل از داوری انتخابی جام‌جهانی حذف شد؟

فغانی بیان کرد: در کل دنیا از VAR استقبال شده است و در یورو ۲۰۲۰ هم کارساز بود و حتی اشتباهاتی هم بود‌  که در دربی پایتخت این سیستم وارد می شد می توانست به من و تیم داوری ام کمک شود.

داور بین المللی فوتبال درباره کم اعتراض ترین دربی تاریخ با قضاوت او اظهار کرد: هرچه قدر تنش و درگیری کمتر باشد بازی‌های زیباتری را شاهد هستیم ولی در این دیدار متاسفانه تماشاگران نبودند. باید گفت همه درگیری ها از بازیکنان به سکو و بعد فضای مجازی کشیده می شود‌‌. این فضای مجازی روی ارکان فوتبال هم فشار می آورد.

فغانی عنوان کرد: من به سهم خود گوشه ای از کار را می گیرم تا بازی ها را در ادامه مسابقات لیگ برتر آغاز کنم. تا بعد از اتمام لیگ ایران در کشورم هستم و بعد از اینکه چون در یک گروه ایران و در گروه دیگر رقابت های نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، استرالیا هستند من شانسی برای قضاوت ندارم اما امیدوارم به داوران ایرانی در این مسابقات قضاوت برسند‌. ما در جایی که حضور داریم عملکردمان مورد ارزیابی قرار می گیرد‌ و غیبتم دلیل بر خط خوردن از جام جهانی نیست.

فغانی در مورد دلتنگی برای فوتبال ایران بعد از مدت طولانی از آخرین قضاوتش بیان کرد: برای آدم های فوتبال ایران بله دلتنگ شدم اما برای شرایط فوتبال باید بگویم نه، اینگونه نبود. در دربی خوشبختانه احترام ۲ طرفه خاصی بین تیم برگزار کننده و بازیکنان تیم‌ها بود و امیدوارم در برخورد با داوران جوان تر چنین رویه ای باشد تا داوران راحت تر کار کنند.

برنامه از فوتبال چه خبر (از گروه مسابقات ورزشی) هرروز به غیر از جمعه ها به صورت زنده از ساعت ۱۷ از رادیو ورزش پخش می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
اگر VAR بیاد تو هر بازی استقلالیا 20 بار درخواست بازبینی میدن. این جماعت جنبه هیچ چیزی رو ندارن. همش توهم دارن که حقشون خورده شده. انتظار دارن مثل یه بچه لوس و ننر تو هر بازی 5 تا پنالتی براشون گرفته بشه.
پاسخ ها
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خخخخخخ. واقعا خنده داره. من نه پرسپولیسی ام نه استقلالی. ولی واقعا چه جوری روت شد این حرف رو بزنی. بابا شما قرمزا تو هر بازی اگه علاج داشتید داورا رو چاقو میزدین. شما اعتراض نمیکنیم. واقعا خنده داره. عجب رویی داری. تو بازی گلگهر ندیدی یحیی پنالتی که حق گاگهر بود فک کرد گرفتن. میخواست داور رو قورت بده. خخختت
اسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راست میگی این پیروزی همش به داور احترام میذاره. مودب است خصوصا کنعانی اون شجاع. اینا شخصیت واقعی پیروزی ان. اره بابا اصلا نمیدونن اعتراض چی هست!!!!!!!!!!!
اگه یه نگاه مجدد به متنی که نوشتی بندازی میبینی چیزی غیر از تنفر، کینه و حقارت و ضعف شخصیت مرقوم نکردی. همین امثال شماها با این طرز فکرتون متاسفانه فضای ورزشگاه‌ها رو مسموم و آبروی فوتبال ایران رو خدشه دار کردید.
والبته پرسپولیس
من قبل از بازی دربی احترام زیادی برای فغانی قائل بودم ..ولی بعد از بازی دربی .که برایم محرز شد .این آقا کامل سرسپرده حکومتی است ..واقعا خوشحال شدم که حق قضاوت را ازش گرفتند .... فوتبال رو حکومتی کرده اید .هرچی به سرتون بیارن .حقتون هست ....
ریس فیفا گفت ازنکات منفی من روزی که فردی که بجای اینکه سوت رادهانش بگذارد وسوت بزندبادودست درمیدان فوتبال سوت میزداون فردفغانی نام داشت که مایه شرمساری وتاسف جامعه‌ی فوتبال شد... دیگه این باربایدبشیندواداب فوتبال رایادبگیرد اونجادیگه بازی استقلال وپرسپولیس نیست که بعدسوت برعلیه پرسپولیس بیاید بگویدبایدکارت میدادم ندادم وپنارتی که دروازبان استقلال نیم متذبیرون آمده وچیزی نگفت... اقای دندان آنجا جای آدمای کوچک نیست پس نبودنت احترام استوبودوت شرمندگی
جناب فغانی چوب خدا بی صدا هست
جناب فغانی
داور یعنی اجرا کننده عدالت در زمان..... شما به معنی کلمه داور نیستید...... برید استرالیا و به خودتون احترام بگذارید و دیگر برای بازی پرسپولیس به ایران نیایید حتی اگر از شما خواستند.......... نخواهید بازیکنان پرسپولیس هم مثل امثال سیاوش یزدانی طرفداران و هواداران پرسپولیس رو به ریختن خون رقبا تشویق کنن اون وقت.... خدا داند چه شود......
وقتی بزرگای تیم استقلال فرهاد و فرزاد باشن، از طرفدارهاشون هم بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.
آقای خیلی با فرهنگ: تنفر، کینه، حقارت و ضعف شخصیت رو فرهاد و فرزاد جونتون دارن. وای به حال تیمی که ناجیش فرهاد مجیدی باید باشه. شماها هستید که چند سالی هست حتی یک جام نگرفتید و زمین و زمان رو مقصر شکستهاتون میدونید. از ادب این 2 برادر هم که دیگه نگو. البته بیشتر از این هم نمیشه ازشون انتظار داشت.
فغانی عشق است. جز بهترین داورای دنیاست. حیف که خود ما ایرانیا میخوایم خرابش کنیم. خصوصا این پرسپولیسیها به خاطر یه کارت زرد ببین چه میکنن.. فک میکنن تمام داورا باید به نفع اونا بسوتن. نه دادا این جوریا نیس..
و این یعنی که ایشون تابعیت استرالیا دارند نههههه غلام؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار