بازدید 9979
داوری دربی بدون نقص بود

مجیدی: به هر بازیکن استقلال ۵۰میلیون پاداش می‌دهم

کد خبر: ۱۰۶۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 15 July 2021

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از داربی ۹۶ اظهار کرد: به خاطر برد در داربی ۱۰۰ درصد به بازیکنانم پاداش ۵۰ میلیونی که قول داده بودم را می‌دهم. این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و به تیم پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این پیروزی دل هوادارانمان را شاد کرده باشیم.

او درباره داوری بازی و دریافتی پرسپولیسی‌ها پیش از داربی گفت: به نظرم داوری هیچ مشکلی نداشت. آقای فغانی خوب سوت زد. اتفاقات باشگاه پرسپولیس هم به من ربط ندارد ولی در روزهای آینده راجع به مسائل باشگاه استقلال صحبت می‌کنم.

مجیدی: به هر بازیکن استقلال ۵۰میلیون پاداش می‌دهم

سرمربی استقلال درباره استفاده نکردن از تمام تعویض‌هایش بیان کرد: استراتژی ما این بود که بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. بازیکنانی که در زمین داشتیم به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند و ما نیازی به تعویض ندیدیم. ضربات پنالتی داربی هم از نظر روحی و روانی مهم است و ما کسانی را که از این نظر بهتر بودند انتخاب کردیم.

مجیدی در ادامه درباره کسل‌کننده بودن بازی توضیح داد: بازی داربی همیشه حساس است و هر تیمی از موقعیتش استفاده کند برنده بازی خواهد بود. در بازی قبلی‌پرسپولیس با بک موقعیت نصفه و نیمه به برتری رسید. بازی داربی حساس است و به همین دلیل بازی جذاب از آب در نیامد. اینجا با تمام وجود از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها با غیرت به کارشان می‌پردازند و افتخار می‌کنم که مربی استقلال و این بازیکنان با شرف هستم که بدون دریافتی چنین بازی می‌کنند. اگر این تیم حفظ شود و مشکلات مدیریتی اسفناکش حل شود، به شما قول می‌دهم که این تیم در آسیا حرف برای گفتن خواهد داشت.

او درباره وعده پاداش ۵۰ میلیونی به هر بازیکن برای برد در داربی گفت: ۱۰۰ درصد انجام می‌دهم. من اینجا اعلام می‌کنم که در ۷ بازی‌ای که ۶ دیدارش را بردیم، دوستان خوبی داشتم که در این امر کمک کردند. آن‌ها عاشق استقلال‌اند و دوست ندارند در اینستاگرام مطرح شوند و سر تمرین بیایند. من این پاداش را برای بازی بعدی دو برابر می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
نه اینکه یکوقت فکر کنید اینا پول بیت المال باشه ها..
اینها یکسری آدم خیر هستند که نمی‌خواهند اسمشون سر زبان‌ها بیفتد... قبلا تو تیم های دیگه هم دیدیم....
طرف یک میلیارد به یک تیم به اسم ورزش کمک می‌کنه، ۲۰۰ میلیارد اون‌پشت پول جابجا می‌کنه ... یا مالیات نمی ده ....
امیدوارم استقلال در ادامه موفق بشه ، پرسپولیس خوب بازی کرد ولی بازی برد و باخت داره، پرسپولیس برای بار چندم قهرمان لیگ میشه و نیاز چندانی به این برد نداشت.
زنده باد مجیدی......
الان پرسپولیس این پولها داده بود خودش را می کشت ...
آقای مجیدی شما اشتباه می کنید از پول بیت المال پاداش می دهید
پول مفت برای بازیکنان یه بازی مسخره بی کیفیت. کل فوتبال ایران جمع بشه نفعش برای کشور خیلی بیشتره. اون از قراردادایی که هر چند ماه یه بار باید کلی جریمش رو از بیت المال بدن و هیچکس هم پاسخگو نیست اینم از کیفیت بازیها. تا حالا چند میلیون دلار جریمه دادین؟
نمی شود این دوستان خوب شما این پول ها رابه معلولین کمک کنند شما ۵۰۰ میلیون هم بدهید قهرمانی را در خواب خواهید دید قهر مان جام حذفی گل گهر است
این قدر از جیب مردم بذل و بخشش نکنید

بازیکنان به اندازه کافی پول دارند

به محرومان کشورمان کمک کنید
درود به آقای مجیدی با شخصیت
از جیب کدام بدبختی حاتم بخشی می کنند. ۵۰ میلیون تومان بیش از حقوق یک مهندس کارشناس در یک سال هست . چه خبر توی این مملکت . بی خود می کنید یه جماعتی اینقدر مفت پاداش میدهید مگر چکار کرده اند . این اقا که در اروپا نیست و اینجامردم در فقرند. هرکس هم دوست نداره در ایران بازی کنه برود گم شود ،مملکت پر از جوان با استعداد هست هیچی مشکلی هم بوجود نمی اید.کلاس درس نداریم فرزندان این مملکت در کپر درس می خوانند و الی ماشاء الله مشکلات دیگر داریم
دمت گرم
مربی ولخرج
فقط حواست باشه تازه از غار بیرون اومدید ، قبل خرج کردن پولها ، از تاریخ چاپ پولها مطمین شید
ماندن به هر قیمتی.
خدار رو شکر که حق به حق دار می رسه. فوتبالیستها چون قراردادهای نجومی ندارند باید پاداش 50 میلیون تومانی هم بگیرند.
اونوقت کارمندان دولت که مسئولیتهای سنگین دارند ( محیط بانان، پرستارها، امنای اموال موزه ها و ........) چی؟؟؟؟؟ پاداش رو رئیسهاشون می گیرند!!!!!!!
زنده با آقا فرهاد مجيدي
تشكر كه به فكر بازيكنان تيمت هستي
ولي داداش اين رسمش نيست كه پول پاداش بازيكنان را سرمربي از جيب پرداخت كند
بفكر ساير سرمربي ها باش كه ندارند تا اينگونه خرج كنند
استقلال و پرسپوليس زير نظر وزارت ورزش است و وظيفه اين وزارتخانه و مديريت تيمهاست تا بازيكنان را تشويق كنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست