بازدید 5679
۳

حمله افراد ناشناس به تکنسین‌های اورژانس شیراز

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: امدادگران اورژانس شیراز توسط سه فرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳ 15 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، وابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس شامگاه چهارشنبه در مطلب ارسالی از قول محمد جواد مرادیان افزود: ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۲۳ تیرماه به دنبال تصادف (موتور-ماشین) در کمربندی کوزه گری (تقاطع کوزه گری و سه‌راه دارالرحمه) شیراز و اعلام دو مصدوم بیهوش به مرکز ١١۵ اورژانس، تکنسین‌های اورژانس با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با رسیدن آمبولانس به محل حادثه، ناگهان تکنسین‌ها مورد حمله سه فرد ناشناس قرار گرفتند و آمبولانس اورژانس نیز خسارت جدی وارد شد.
 
حمله افراد ناشناس به تکنسین‌های اورژانس شیراز

مرادیان اظهار داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و حراست بیمارستان شهید بهشتی شیراز، مصدومان به این بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به اینکه با این حمله صدمات زیادی به شیشه‌های اطراف و بدنه آمبولانس وارد شد، ادامه داد: مراتب پس از رسیدن پلیس صورت جلسه شد و موضوع برای برخورد قانونی و اطلاع به مقامات قضایی، در حال پیگیری است.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه یک تکنسین اورژانس از قسمت زانو و شانه آسیب شدید دیده گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از مهاجمان ناشناس است.

مرادیان یادآور شد که زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه ساعت ۲:۴۷ دقیقه چهارشنبه بوده است و این دسته حوادث باعث اختلال در امر حیاتی امدادی رسانی و تاخیر در مأموریت‌های بعدی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
کشور بیمار
مشابه این حوادث هم در شهرهای دیگر رخ داده. من ماندم چطور برای افرادی که برای کمک به بیماران شبانه روز تلاش میکنند، این حوادث رخ میدهد. هدفشان از حمله به آمبولانس چیست؟ اعدام اراذل تنها راه حل ناامنی در کشور است.
حمله کنندگان دیوانه بودند؟ بدون دلیل حمله کرده اند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی