بازدید 6845

مدرک جعلی برای استخدام در شرکت خصوصی

کد خبر: ۱۰۶۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 14 July 2021

مرد جوان که برای استخدام در یک شرکت خصوصی مدارک تحصیلی جعلی ارائه کرده بود تصور نمی‌کرد خیلی زود دستش رو شود.

به‌ گزارش ایران، چندی قبل پرونده‌ای از سوی دادیاری دادسرای ناحیه 7 تهران به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی رسید که شاکی پرونده یکی از دانشگاه‌های کشور بود. در این شکایت آمده بود که مردی به‌نام محسن با ارائه مدرک کارشناسی جعلی آن دانشگاه به یک شرکت خصوصی سوء استفاده کرده است.

کارآگاهان در گام اول هویت کامل متهم را شناسایی کردند اما با توجه به اینکه تمامی آدرس‌های اعلامی متهم کذب بوده و آدرس دقیقی از وی در دسترس نبود کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم آدرس محسن واقع در خیابان سهروردی را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دستخال» رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با بیان این خبر گفت: در ادامه پس از اخذ دستور قضایی برای دستگیری متهم کارآگاهان به آدرس وی رفته و پس از انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته موفق به دستگیری محسن شدند. متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل اما منکر هرگونه جعل مدرک شد که در نهایت پس ازروبه روشدن با مدارک مستند به جرم جعل مدرک دانشگاهی اعتراف کرد و بیان داشت که مدارک جعلی را از شخصی به‌نام امید دریافت کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف محسن پرونده به دادسرا ارسال شد و متهم با قرار صادره برای تکمیل تحقیقات و دستگیری همدستش در اختیار این یگان قرار گرفت که با شناسایی هویت همدست متواری، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست