بازدید 4702

یحیی و فرهاد به نشست خبری دربی می‌آیند؟

مشخص نیست آیا نشست خبری قبل از بازی با حضور گل محمدی و مجیدی برگزار می‌شود یا باز هم آن‌ها دستیاران خود را راهی کنفرانس مطبوعاتی می‌کنند یا حتی هیچ کس به نشست خبری نمی‌رود
کد خبر: ۱۰۶۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 13 July 2021

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد و طبق برنامه قرار است سرمربیان دو تیم از ساعت ۱۴.۳۰ و ۱۵ روز چهارشنبه فردا به صورت آنلاین پاسخگوی حبرنگاران باشند.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است آیا سرمربیان دو تیم در نشست خبری حاضر می‌شوند؟

یحیی گل محمدی طی چند هفته اخیر یا در نشست‌ها شرکت نکرده یا فقط در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی‌ها حضور پیدا کرده است. او در آخرین مصاحبه‌ای که داشت کلی سر و صدا به پا کرد. او علاوه بر این که حاضر به گفتگو با دوربین‌های صدا و سیما نشد بلکه پاسخ صحبت‌های مدیرعامل استقلال را هم داد تا باشگاه استقلال علیه او شکایت کند.

فرهاد مجیدی نیز نه تنها در نشست خبری قبل و بعد از بازی با سایپا حاضر نشد بلکه طبق ادعای طرفداری به دستیار خود هم اجازه نداد تا در نشست حاضر شود. سیاستی که به نظر می‌رسد به خاطر نارضایتی فرهاد مجیدی و کادرفنی اش از مسئولان باشگاه به خاطر نبود امکانات و پول بوده است. ضمن این که نباید فراموش کرد عمده دلیل سکوت مجیدی به خاطر حساسیت‌های موجود قبل از دربی پایتخت بود تا آن‌ها تصمیم به سکوت کامل بگیرند. این حساسیت به حدی است که مجیدی هفته پیش هم به بازیکنانش اعلام کرد هیچ مصاحبه‌ای تا دربی انجام ندهند تا موضع آبی‌ها تا قبل از دربی سکوت کامل باشد.

از این رو مشخص نیست آیا نشست خبری قبل از بازی با حضور گل محمدی و مجیدی برگزار می‌شود یا باز هم آن‌ها دستیاران خود را راهی کنفرانس مطبوعاتی می‌کنند یا حتی هیچ کس به نشست خبری نمی‌رود. بی شک حضور هم زمان آن‌ها برای انجام مصاحبه با توجه به تنش‌های زیادی که این روز‌ها بین دو باشگاه ایجاد شده می‌تواند بسیار جالب باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست