بازدید 3447

دختران جدي و پسران ضد اجتماع

دختران جنبه‌هاي خانوادگي و تحصيلي را جزو اهداف خود قرار دادند، در حالي كه پسران اكثرا قصد دارند با انجام كارها و اعمال ناشايست و خرابكارانه خود را مطرح كنند.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵ 28 June 2010

بر‌اساس يك گزارش تحقيقاتي كه توسط دانشگاه اسپانيا صورت گرفت، اين موضوع مشخص شد كه دختران و پسران نوجوان در زمينه‌ جلب توجه و اعلام حضور، رفتارهاي كاملا متفاوتي از خود بروز مي‌دهند كه مي‌توان از اين مورد به «دختران جدي و پسران ضداجتماع» ياد كرد.

به گزارش ايسنا، «لائورا لوپز رومرو» ـ يكي از محققان اين گروه ـ در مصاحبه اي با رسانه‌هاي اسپانيا ، تصريح كرد: دختران نوجوان اكثرا درس‌خوان و مبادي آداب هستند، در حالي كه پسران هم سال آن‌ها با انجام رفتارهاي ضداجتماع قصد دارند، نظر اطرافيان را به خود جلب كنند.

در اين تحقيق مشخص شد كه چگونه اهداف نوجوانان در جنسيت‌هاي مختلف مي‌تواند به رفتار و عقايد آن‌ها در تعامل با جامعه اثرگذار باشد.

دختران جنبه‌هاي خانوادگي و تحصيلي را جزو اهداف خود قرار دادند، در حالي كه پسران اكثرا قصد دارند با انجام كارها و اعمال ناشايست و خرابكارانه خود را مطرح كنند.

به گزارش ايسنا، رفتارها و اهداف ضد اجتماع افراد اكثرا براي فرار و يا گمراه كردن قانون و ماموران دولتي به كار گرفته مي‌شوند. شايد فرد در زمان انجام اين رفتارها از خود بي خود شده و از روي عمد رفتار نكرده باشد. با اين حال، اين رفتارها بيشتر در پسران نوجوان ديده شده است.

به گزارش ايسنا، در اين تحقيق كه توسط دانشگاه «سانتياگو دو كامپوستلا» در اسپانيا انجام شد، 233 پسر نوجوان و 254 دختر نوجوان بين 12 تا 18 سال شركت داشتند.

البته در اين تحقيق مشخص شد كه عامل «ترك خانه» و آزاد زندگي كردن از مشتركات ميان دو جنس است؛ چرا كه هر دو گروه ترك والدين و شهري كه در آن متولد شدند را عامل رشد و شكوفايي خود مي‌دانند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی